Wie heeft zich al aangemeld

Ik vroeg me eigenlijk af wanneer iedereen zich gaat aanmelden voor kraamzorg en opvang?
Ik heb volgende week mijn eerste echo en ben dan 9.5 week.
Als alles goed is wil ik me dan aanmelden.

groetjes gizzymo

Hallo,

Ik heb me elke keer ook pas aangemeld na een 1e goeie echo!
Ik heb zelf eerder een miskraam gehad waar pas met de echo achter kwamen.........moest er niet aan denken om dan de verzekering te bellen om het af te melden.

Ga me ook pas aanmelden na de termijnecho als die goed is.
Bij mijn eerste 2 zw.schappen ook gedaan en dat was ruim op tijd. Zw.schap hiervoor is misgelopen en wij kwamen daar ook pas achter bij de termijnecho (afgelopen januari).... dus als de termijnecho de 22e goed is ga ik die week wel even de boel regelen bij de verzekering en aanmelden voor kraamzorg.

groetjes,
Marije

Hoi!

Ik heb mij aan gemeld voor de verloskundige nazorg en de kraamzorg. Ik moet nog ff gaan kijken voor de opvang maar ik werk onregelmatig (verpleegkundige) dus ik moet een flexibele opvang vinden. Maar ik schijn al aan de late kant te zijn.
Ik woon in een nieuwbouwwijk en daar schijn je vanaf zowat de conceptie je kind al te moeten opgeven.....!??! Dus ik heb weer een missie voor vandaag.

Succes!

Ester

Hoi hoi

alleen de kinderopvang heb ik aangemeld, moest toch iets bepreken en aangezien ik er een donderdg bij heb besloot ik maar alvast door te geven. De rest doe ik na de echo van volgende week dan ben ik 9 1/3 week

groetjes

Hey hey,

Mijn verloskundige zei dat je het het beste kan doen na de 12weken.
Omdat dan de kans op een miskraam wat kleiner is. En je dan als het mis gaat niet alles weer moet op zeggen Waar je dan misschien niet aan denkt.

Ik wacht dus nog even met aanmelden.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan