wie helot me aan deze knuffel

A

Anoniem

Guest

wie helpt me aan deze knuffel ik ben continu aan het adverteren op marktplaats maar schijnbaar heeft niemand deze knuffel kan hem ook nergens krijgen in de winkel.

het is dani s lievelings knuffel en heb er maar 1 van en hij kan niet 2 sec zonder hem want anders heb ik hem aan het janken.
per week wil ik die eend gewassen hebben want die eend doet alles mee mee eten mee over de grond mee in de mond nog net niet in bad (wat tie eigenlijk dan ook moet) maar asl hij gewassen moet worden heb ik echt een kin dat overstuur is.
maar goed  heb je die thuis liggen en doe je er niks mee mag ik hem dan overkopen en maak ons twee hier blij.
groetjes micheline en dani

Hey,

Wat een dilemma he.. ik was de knuffels van de kinderen heel vaak en laat ze ze zelf vaak erin stoppen zodat ze weten waar ze zijn, zeg dan altijd pieter(zo heet 1) is vies, die gaat even in bad, straks mag hij drogen op de verwarming dan kan hij vanavond weer mee naar bed! Of gebruik dezelfde woorden die je tegen je kind zegt als die in bad gaat, vaak leggen ze link wel ,ook als ze zo klein zijn snappen ze al veel!
Misschien een idee om zelf naar een speelgoedzaak te gaan en kijken welk knuffeltje ze nog meer leuk vind, als ze 2 verschillende hebben is vaak veel gemakkelijker..
Maar als antwoord op je vraag! ik zou de producent een mailtje sturen, misschien kan die je helpen?? Leg het even uit en vraag of ze tegen vergoeding jou een extra exemplaar kunnen opsturen?? korste weg, misschien het beste?? of misschien weet hij waar ze nog verkrijgbaar zijn, hebben ze meestal in de comp. staan!

Hoop dat je er iets aan hebt!
Veel succes Gr MJ

Brenda heeft (nog) geen lievelingsknuffel, maar mijn andere dochter had ik ook een paar op voorraad.
Ik kan je helaas niet helpen.
Heb je eventueel al nagevraagd in de winkel of ze je er misschien aan kunnen helpen, of misschien staat op het labeltje een naam van een firma.

Succes in elk geval !

Bianca

heb je al even bij de prenatal geprobeerd? als ik me niet vergis is het een happy horse-knuffel....(even uit m'n hoofd, want ik heb volgens mij net zo een op Leyla's kamer liggen, maar daar wil ik liever nog geen afstand van doen.)

succes met zoeken.

Ik ben ook een hele tijd op zoek geweest naar een tweede exemplaar van de knuffel van mijn zoontje. Uiteindelijk heb ik de knuffel gevonden op www.knuffelsite.nl. Ik wil je aanraden om zeker even te kijken op deze site. De knuffel had ik na bestelling binnen drie dagen thuis.

Succes!

Groetjes Suus

Hee Mich,
Grappig ik zit beetje te surfen en zie Dani met zijn knuffeltje... hahahaa grappig helaas kan ik je niet helpen

quote: DELEVE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2008 21:53:09'));

Hee Mich,
Grappig ik zit beetje te surfen en zie Dani met zijn knuffeltje... hahahaa grappig helaas kan ik je niet helpen

ben jij een bekende:p:p?

Terug
Bovenaan