Wie help me

hallo
ik ben 12 maart voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 36 dagen dus dat zou betekent hebben dat ik dan 17 april weer ongi moest worden maar dat ben ik gelukkig niet geworden nu heb ik maandag een test gedaan en deze was negatief.
Nu heb ik vanmiddag weer een test gedaan en daar kwam een licht wit streepje tevoorschijn..Later op de middag was hij donkerder geworden en is de streep nu roze heel erg licht hoor
wat kan ik me hierbij voorstellen
kan ik zwanger zijn of niet
wie helpt me
groetjes Anoniem

Hoi hoi,

Nou meid ik zou zeggen dat je zwanger bent!!! Een streepje is een streepje!! En dat is toch postief ook al is hij heel erg licht.... Probeer het morgenvroeg nog een keer (als je er nog 1 heb??) met ochtendurine weet je het heel zeker. Succes en laat het ons weten.. liefs A.

ik wil niet negatief doen maar als je een test na 10 minuten afleest is hij niet meer geldig. Maar een wit streepje heb ik nog nooit van gehoord hoor. Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent.

hallo
Bedankt voor de reacties
ik zal van de week even weer een nieuwe test doen.
maar ik heb wel vaker van de vorige ongi dezelfde test gedaan en die was dan altijd negatief.
en nu was hij zeg maar eerst wit
dus waar het streepje komt te staan als je zwanger bent en toen later was hij echt rose.
maar wat ik al zij de vorige testen waren allemaal negatief en dat waren dezelfde merken
dus ik zal deze week weer een test doen en dan laat ik het jullie weten okee
groetjes anoniem

Terug
Bovenaan