wie helpt , duur cyclus?

A

Anoniem

Guest
hoi dames.

wie kan me helpen.

bij mijn vorige cyclus was mijn ongie op 3 april.

de afgelopen keer begon ie op 1 mei. dan was het 28 dagen? of rekenen jullie anders?

nu had ik 9 en 10 mei en negatieve ovutest van CB. vrijdag 11 mei een smiley, dus positief. ga er dus vanuit dat ik vorig weekend mijn ei heb gehad.
maar als ik bereken met een cyclus van 28 dagen, dan zou mijn ei pas de 15 moeten zijn geweest en mijn ongie rond de 29e moeten komen. volgende week dinsdag dus.

wat denken jullie wanneer zou ik nu ongie moeten worden omdat mij ei zo vroeg was......

help! alvast bedankt!

hoi meid, tel bij je ei ong. 14 dagen op en dat is dag dat je ongi moet worden..

ik zelf heb ook 11 mei me ei gehad, maar ik moet de 24e ongi worden, voor mij was dat cyclusdag 16.. plus 12 is 23 mei.. en dan moet ik dus 24 mei ongi worden..

Liefs Iris

hoop dat je er wat aan hebt

humh, maar dan zou ik eigenlijk dit weekend al ongie moeten worden....als ik het goed begrijp?   nouja , das leuk kan ik ook eerder testen!

maar dat betekend dan eigenlijk dat ik een vrij korte cyclus heb toch?

ik heb wel mijn ei gehad toch anders heb je toch geen posi CB ovutest?

sorry voor de vragen,alles is nog een beetje nieuw

geen probleem meis, daar is dit forum voor!!

ja dan moet je ongeveer 24 of 25 mei ongi worden.. dus dat is bijna.. lekker spannend!

is dit je 1e ronde voor 1e kindje??

Liefs Iris

dank je, 2e ronde. werk keurig optijd ongesteld vorige maand.  helaas toen niet zwanger maar wel optijd ongie en daar was ik ook erg blij mee, na jaren pil gebruik.

deze maand  dus een posi ovu test. en daar was ik uiteraard ook heel blij mee!  

en voor jouw? hoelang ben jij bezig?? ik ben trouwens 25 jaar en jij? heb je al kinderen?

ja raar is dat he? dat je blij bent met je 1e "normale" ongi en positieve ovutesten..

dan weet je in ieder geval dat je lichaam het weer gewoon doet..

voel je al iets??

ik ben 22, en wij zijn al bijna een jaar bezig voor ons 1e wondertje..

hoop dat t nu eens raak is..

Terug
Bovenaan