wie helpt me

hallo
ik ben 19 juli voor het laatst ongi geweest en ik heb een cyclus van 33 dagen dus dat zou betekenen dat ik dan 21 augustus weer ongi moet worden. maar nu heb ik dus de laatste tijd erg veel last van diaree heb ik anders nooit. en ook heb ik af en toe last van de tepels. en ook lijkt het wel dat ik een zwaar gevoel heb ik in buik maar dat kan ik niet echt goed omschrijven. wel heb ik gisteren een test gedaan van Romed en die licht postitief was. wie heeft er varingen met de romed testen en wat zijn jullie ervaringen hiermee. en kan dit al wel zo vroeg voor je nod..
ik hoor het wel weer
groetjes anoniem
 
Hoi Anoniem,

Testen voor je NOD is eigenlijk altijd een beetje 'tricky' vind ik. Wacht nog even tot de dag dat je ongesteld moet worden (21ste) en test dan nog eens.
Ik heb overigens een goede ervaring met Romed ;) Ik hoop voor je dat hij positief is! Succes.

Floor.
 
Hoi, Ik deed ook 3 dagen voor mijn menstruatie een test van Clear Blue deze was ook licht positief. Ik was 3 dagen erna zwaar positief en nu in de 8e week van mijn derde zwangerschap. Dat lichte streepje ligt aan het HCG gehalte in je urine deze wordt met de dag sterker. Succes. Colinda
 
gefeliciteerd, je bent zwanger als er een streepje komt ook al is die licht.
Dat komt inderdaad aan de hoeveelheid HCG dat je hebt, en dat wordt met de dag hoger namate je zwanger bent.
Dus of je test nog een keer, of je wacht geduldig af.
 
Terug
Bovenaan