ik ben eigenlijk helemaal namen gek
en dacht eerst ook dat we een leuke hadden gevonden en nog wel hoor, maar wil toch nog meer ideeën op doen. als het een jongentje is zijn we er al wel uit.
deze namen staan zeker nog in het lijstje
Danique
Jesslin
Jaylynn
Lincy
Joëlle wil ik als 2 de naam wel gebruiken dit omdat het met mijn man en mijn naam te maken heeft namelijk JOhnnie en mariËLLE
mijn dochter heet Thaïsha en zoon heet Marèno
ik hou van aparte namen die niet vaak voor komen.
geloof dat danique wel redelijk vaak voor komt en lincy maar vind ze dus wel leuk.
vooral Danique vind ik leuk, maar weet ook dat ze in het dorp hier naast al 2 kids zijn die zo heten (zatten bij me dochter op gym.) en zal het jammer vinden dat straks meer kids in de klas zo heten.
kan ook zijn dat ik dat idee uit me hoofd zet dat het wel danique wordt.
maar misschien hebben jullie een hele leuke naam voor me?
wie weet
ben 11 weken en 6 dagen zwanger.
dus heb nog wel even de tijd.
groetjes van mij
en dacht eerst ook dat we een leuke hadden gevonden en nog wel hoor, maar wil toch nog meer ideeën op doen. als het een jongentje is zijn we er al wel uit.
deze namen staan zeker nog in het lijstje
Danique
Jesslin
Jaylynn
Lincy
Joëlle wil ik als 2 de naam wel gebruiken dit omdat het met mijn man en mijn naam te maken heeft namelijk JOhnnie en mariËLLE
mijn dochter heet Thaïsha en zoon heet Marèno
ik hou van aparte namen die niet vaak voor komen.
geloof dat danique wel redelijk vaak voor komt en lincy maar vind ze dus wel leuk.
vooral Danique vind ik leuk, maar weet ook dat ze in het dorp hier naast al 2 kids zijn die zo heten (zatten bij me dochter op gym.) en zal het jammer vinden dat straks meer kids in de klas zo heten.
kan ook zijn dat ik dat idee uit me hoofd zet dat het wel danique wordt.
maar misschien hebben jullie een hele leuke naam voor me?
wie weet
ben 11 weken en 6 dagen zwanger.
dus heb nog wel even de tijd.
groetjes van mij