wie helpt mee puzzelen........

A

Anoniem

Guest
Zo ziet mijn temperatuur er deze maand uit:
dag 17: 36,3
dag 18: 36,3
dag 19: 36,3
dag 20: 36,2
dag 21: 36,2
dag 22: 36,2
dag 23: 36,3
dag 24: 36,4
dag 25: 36,9 ( was ik ook niet zo lekker )
dag 26 ( dus vandaag ): 36,3

Tot nu toe elke keer negatieve ovulatietesten. Heb ik m'n ei al gehad?
Wat denken jullie?

Hoi Marieke

Ik denk niet dat je je eisprong al hebt gehad. Na je eisprong blijft namelijk de temperatuur hoog tot aan je ongi.
Het kan dus zijn, dat je gewoon wat verhoging had door lichamelijke dingen. Echter op de temp. is ook van invloed de buitentemp. en hoeveel uur je slaapt. Ik heb ergens gelezen, dat iemand na temp. nog geen inzicht kreeg in haar cyclus, de dokter adviseerde toen, ipv steeds op dezelfde tijd te tempen, iedere keer na het zelfde aantal uren slaap te tempen. De curve was toen heel duidelijk te zien.
Dus ik denk dat je eitje er nog niet is, heb je normaal een cyclus van 28 dagen??

suc6 groetjes Doortje

Hoi Doortje,

Nee, ik heb normaal gesproken al een onregelmatige cylcus. Meestal dit dat tussen de 33 en 39 dagen in. We zijn nu ongeveer een jaar bezig om zwanger te raken.
Met de huisarts afgesproken dat we het nog tot de zomer aankijken.
Inmiddels is het zaad van m'n man ook onderzocht en dat is prima.
Omdat ik onregelmatig ben gebruik ik die ovulatie testen en doe ik aan temperaturen.
Vorige maand precies hetzelfde gedaan en toen daalde inderdaad mijn temp vlak voor de eisprong en bleef die hoog   na m'n eisprong.
Was allemaal heel duidelijk te zien.
En nu dus helemaal niet. Heel vervelend. Wel is het zo datik gisteren 2 gelijke streepjes had, dan schijnt de test ook positief te zijn. Maar ja, volgens de temp dus niet.
Ik slaap zowieso altijd dezelfde uren. Omdat ik chronische hoofdpijn heb is veel en te lang slapen erg slecht voor mij.
Ik zit alleen nog te twijfelen.
Ik heb nog 4 ovulatietesten over. Zal ik die opmaken?

Als dat je onzekerheid kan wegnemen, waarom niet??
Tja ze zijn duur, maar in onzekerheid zitten is ook niet echt bevorderlijk.
Laat je me wat weten
Suc6 en ik zal voor je duimen
Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan