wie helpt mij een passende naam vinden?

Hoi dames,
Half oktober worden wij als alles goed gaat ouders van ons tweede dochtertje. Tot nu toe gaat alles goed en verloopt de zwangerschap weer erg makkelijk.
Nu toch eens tijd om over een naam na te denken. Een jongensnaam was makkelijk geweest, hadden wij nog van de eerste keer maar een meisjes naam.
Ik heb al wel een keer gegooled ook naar namen met betekenis maar wij zijn er nog niet uit.
Ons dochtertje en toekomstige grote zus heet Helena. Wij willen liever geen zeer populaire naam, ook al zijn er vaak wel mooi.
Ideen? Oh ja de achternaam begint met D.

 
Mijn dochters heten Zara, Faye en Liv.
Maar ja namen zijn zo persoonlijk....
Ben weer zwanger en vind het ook super moeilijk. Ga eerst maar even afwachten tot ik weet wat het wordt, scheelt weer de helft zoeken...
succes
 
Ik vind Olivia ook erg mooi, past ook mooi bij Helena. Alleen moet er dan wel een tweede naam komen, anders krijg je OB..

Wij zitten hier zelf ook een beetje te dubben. Tamar en Lucia (Loes) zijn de meest populaire opties tot nu toe.

 
he meis, wij hebben een dochter en heet sharon, wij vonden het ook moeilijk om een naam te kiezen jongens naam hadden we al van de vorige zwangerschap maar ook meisjes naam vonden we moeilijk, maja wij hebben gekozen voor Rachel ( niet uitspreek baar als rakel wat de meeste denken ) vind dat ook heel mooi passen bij helena, vind falicia of faruza ook een hele mooie naam bij passen,

maja zo als de meeste zeggen is altijd heel persoonlijk

liefs
 
Terug
Bovenaan