wie helpt mij even

A

Anoniem

Guest
Hai hai dames, even een vraagje over het temperaturen. Ik wil mij nu iederen dag gaan temperaturen maar weet niet hoe dat moet. Is het dat ik het s'morgens of s'middags of sávonds moet doen en op wat voor tijd is het de beste ervoor. En moet ik het onder me armen doen of ergens anders.En op wat voor tijden moet ik dit doen. Ik heb dit nog nooit gedaan dat temperaturen. Wie helpt mij even hiermee en wil het ook even aan mij de uitleggen. In ieder geval hartstikken bedankt wie mij ook even ermee helpt. En iedereen het beste ermee om zwanger te worden net als ik.
Groetjes van Brenda (36).

Hoi Brenda,
het beste is om s,morgens steeds rond hetzelfde tijdstip voordat je opstaat,te temperaturen. (anaal)
belangrijk is om te tempen als je nog in bed ligt en er dus nog niet uit bent geweest,dat kan n.l een een paar tiende schelen.
op baby brabbel kun je een templijst printen of gewoon zelf een maken.
Daar staat ook uitleg.
succes!

Hoi Brenda,

Je moet iedere ochtend voordat je opstaat, op hetzelfde tijdstip op dezelfde manier temperaturen.
Het beste is om anaal of met een oorthermometer te meten.
Dus als je doordeweeks elke ochtend om half 7 je bed uit moet, moet je dus ook in het weekend om die tijd meten.
Verder is het de bedoeling van temperaturen om inzicht te krijgen in je cyclus. Hiervoor moet je minimaal 3 maanden achter elkaar tempen.
Je ziet, als je dit gedaan hebt, goed hoe je cyclus in elkaar zit.
Verder wil ik er nog wel even bij vermelden dat het een enorme belasting is om te temperaturen. Je bent er hierdoor nog meer bezig dan je al was.
Ik heb van de week besloten om te stoppen met temperaturen (had het al 3 maanden gedaan), omdat ik er echt knettergek van werd.
Veel info over temperaturen kun je ook terugvinden op www.vruchtbaarheid.org
en www.9maand.com/vruchtbaar/cyclus/btemp.php
Hier kun je ook temperatuurcurvelijsten terugvinden.

Succes en groetjes

Hoi hoi,het beste is elke ochtend om dezelfde tijd ikzelf ben het nog niet aan het doen,maar het is ook beter om het rectaal te doen [via de anus] veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan