Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hoi allemaal mijn nod is zaterdag maar ik kan het niet meer volhouden en wil morgen ochtend een test doen......doe ik hem dan voor niks of kan ik het nu al wel zien.....?
hoi corina, ik weet dat het niet leuk is om te wachten,maar je kunt beter tot zaterdag wachten met testen ,want als je nu al een test gaat doen dan kan het zijn dat de test negatief aangeeft (omdat er dan nog te weinig hcg in je urine zit) terwijl je misschien toch zwanger bent en als je na zaterdag test dan weet je het in ieder geval zeker of je zwanger bent of niet ik hoop voor je dat het raak is en zal voor je duimen laat je me het even weten hoe het af is gelopen?? veel liefs natasja
het heeft geen enkele zin om nu een test te doen,,,je hebt stel dat je zanger zou zijn nog niet genoeg hcg in je lichaam,,dus er zit niks anders op dan te wachten