Wie helpt mij met mijn cv in het engels????

Help, even heel wat anders!
Ik  heb volgende week vrijdag  een sollicitatiegesprek, heel spannend!  Ik ben  een beetje bang dat het te hoog gegrepen is, maar goed,  ik ga het gewoon proberen. Nu belde de meneer vandaag met de vraag of ik mijn CV even in het engels zou willen opsturen. Ja hoor, natuurlijk wil ik dat!

Maar oh oh, wat valt dat tegen zeg! Ik ben nu bezig en het is best moeilijk. Wie o wie is er heel goed in engels en wil wel even een blik werpen op mijn engelstalig literaire hoogstandje??? Het hoeft echt niet heel uitgebreid ofzo hoor, gewoon even om  de meest kromme zinnen eruit  te halen.

De enige vriendin die ik heb die  vloeiend engels spreekt werkt bij het bedrijf (personeelszaken nog wel) waar ik nu werk, dus die hoeft niet te weten van mijn sollicitatie.    

Ben benieuwd of iemand mij wil/klan helpen

groetjes, Paulien

Ik kan best een redelijk wat engels (werk op de luchthaven dus moet wel he)
ik wil je dus best helpen hier en daar, maar weet niet of ik het helemaal kan doen. ligt er een beetje aan wat voor baan het is. Maar kan allicht misschien een beetje van dienst zijn.

groetjes Diana

ik praat en schrijf op mijn werk bijna de hele dag engels, dus dat moet lukken.

je hebt al wel 2 reacties zie ik, dus als je mij niet nodig hebt is dat prima.
maar omdat de vorige dames er geen mailadres bij hebben gezet, zal ik dat wel doen. jannekejoly@hotmail.com

als je in je cv ook je telefoonnr zet, zou dat handig zijn voor het geval ik je nog wat moet vragen voor vertaling...

ik zou er vanavond wel tijd voor hebben, maar vandaag overdag niet.

Wow, wat goed zeg, 3 reacties! Ontzettend lief zeg!

Ik wilde mijn e-mail adres op het forum zetten zodat eventueel helpende handen mij kunnen mailen, maar ik wilde even afwachten of er uberhaupt reactie zou komen. Mijn e-mail is Paultje_p @ hotmail.com (je mag me ook toevoegen als je msn hebt)

janneke, ik ga jou vanmiddag in ieder geval  mijn cv mailen! Rachel en Diana, als jullie ook nog willen helpen, mail me dan even, wellicht weten 3 meer dan 1.

Trouwens, ik werd net gebeld, of het gesprek ook maandag de 23e kan ipv vrijdag. Grrr,  nog een heel extra weekend  zenuwachtig zijn, brr...  

Hoi grote zus,

Hihi, nou, tot zover de anonimiteit van dit forum :) Ik ga je vanavond bellen met het nieuws, maar misschien dat anderen het ook leuk vinden om te weten (ik vind het iig leuk om te delen):

Ik ben aangenomen! Dus vanaf 1 september heb ik  een nieuwe baan!! Zo maar in 1 keer , zonder 2e gesprek :)   Joepie, ik ben zo blij!!!

Jannetje, heeeeeeel erg bedankt voor je hulp met mijn cv!!!!

groetjes, pauwtje

Terug
Bovenaan