Wie helpt mij

Net als Sandra B ben ik erg gevoelig van onderen. Als ik het nalaat iedere dag daar te wassen met een lactacyd wastablet (ook tegen de wasemulsie kan ik niet) dan krijg ik verschrikkelijk veel jeuk met daaropvolgend pijn bij het plassen. Dus als ik heb gevreeen met mijn echtgenoot moet alles echt heel goed schoon met de vaginaaldouche en warm water en die wastablet.
Wij proberen al geruime tijd zwanger te worden, maar ik heb het idee dat ik zijn gedoegie wegspoel met de vaginaaldouche en dus daarom niet zwanger wordt.

Wie helpt mij verder?

ik heb gehoord dat de vaginale douche helemaal niet goed is, probeer je van onder is alleen te wassen met water, want in je vagina zitten bepaalde zuren die het allemaal schoonhouden de dokter zei dat je er juist schimmel van kan krjigen omdat je vagina dan geen zuur meer heeft en dat het dan juist vatbaar is , misschien kan je het is proberen om je dan alleen met water te wassen, en dan zal je zien dat het helpt! en als je je idd meteen wast met die vaginale douche dan denk ik ook dat je het wegspoelt want die douche komt wel ver van binnen in je probeer het eens misschien heb je er baat bij! hoop dat ik je een beetje geholpen heb!! xxx steenbok

Ik las net dat in 1 uur een zaadcel 20 cm af kan leggen. En dat na de daad een kussen onder je kont geen kwaad kan. Kun je niet even wachten met wassen, etc.? Na een uur raakt die douche die zaadcellen dan toch niet meer? De volgende ochtend wassen etc. kan volgens mij best wel weer. En het zaakie inbrengen met zo'n spuit? Daar lees je ook over en dan hoef je iets minder vaak pijnlijk te vrijen? Volgens mij heeft je huisarts ook nog wel tips voor je. Succes.

Wat de stenbok schrijft is idem aan mijn reactie. Juist doordat je met lactacyd wast wordt je weerstand veel minder van onder... Dus gebruik alleen lauw water! Groetjes

Terug
Bovenaan