wie helpt?

A

Anoniem

Guest
 ik had mijn ongeduld vandaag al gespuit hier.
maar nou heb ik een vraag. ik heb 24 jan mijn nod.maar nu had ik vanmiddag last van pijnlijke borsten en nu heb ik kramp onderin mijn buik. wat kan dit zijn? het voelt niet als ongesteld zijn.wie helpt mij?

xxx moon

ik durf er bijna niet op te hopen.... maar zou het?? misschien??

hai moon,
Dat zou geweldig zijn!
Ik heb al twee kindjes en de eerste tekenen van zwangerschap waren bij mij mijn borsten die opspeelden en een vervelend drukkend gevoel in onderbuik en rug. De misselijkheid kwam beide keren pas in de zesde week ofzo... Eerlijkheid gebied te zeggen dat er ook een kans bestaat dat je last hebt van pms, maar als deze klachten nieuw zijn voor jou dan lijkt me die kans erg klein...
Ik hoop met je mee! Ben je al lang bezig?
Groetjes Jeni

nee dit gevoel ken ik inderdaad niet. ik ben ook aan het temperaturen en nou was mijn temp vanmorgen 0,4 hoger wat wil dat zeggen?
norm gaat je temp toch omhoog als je eisprong is geweest? dat is dus bij mij niet het geval want ik heb di mijn nod. snap er soms niks van hoor.
we zitten nu in onze 5e ronde en ik vind het intussen lang gaan duren.
hoe lang ben jij al bezig? jij ging toch voor de derde?

xx moon

hoi Moon
Bij mijn eerste heeft het 14 maanden geduurd voordat ik zwanger was, Vervelend lang, want ik was het na drie rondes al zat.    Na acht maanden  ben ik begonnen met temperaturen totdat ik aantelde. Ik kon er alleen niks van maken van mijn schema's en mijn huisarts ook niet... de ene keer had ik geen temperatuurstijging, de andere keer tien dagen achtereen, (wel super regelmatig overigens). In de cyclus dat ik eindelijk zwanger bleek te zijn ging mijn temperatuur pas zo'n vijf dagen na de eisprong (ovulatietest) omhoog (ook ongeveer 5 dagen voor mijn NOD,want de ovulatie was als ik het me goed herinner rond dag 19). Voor mij was toen duidelijk dat voor mij temperaturen  geen betrouwbare methode was geweest, want waarschijnlijk hebben we hierdoor iedere keer misgeschoten. Ik heb gewoon een erg late ovulatie...Geen probleem overigens gezien mijn twee schatjes van 4 en 2.
Ik ga inderdaad voor de derde (en laatste keer). en zit in de ozo spannende ronde 1. heb vannacht slecht geslapen van opwinding. Gewoon zo blij dat mijn man er nu helemaal achter staat...

Ik zou zo graag tegen je willen zeggen dat je zwanger bent, maar er zit ook gewoon de kans in dat je lichaam je voor de gek houdt... Ik ben er ook maar al te vaak ingetrapt...Het enige bewijs is een zwangerschapstest en daar moet je nog een paar dagen op wachten, zucht,
ik wens je sterkte
groetjes Jeni

hoi hoi

ik heb morgen mijn nod.. errug spannend allemaal!
Mijn temp is nog steeds hoog en mijn borsten knappen zowat. lijken wel groter en doen mega pijn. Ook zie ik nu blauwe aders.. miss toch zwanger??

Moet er wel bij zeggen dat ik nu een paar dagen wat bruin slijm verlies, niet zo veel maar wel steeds een beetje en vooral met afvegen, het word ook niet roder dus heb ook niet het idee dat ik ongi ga worden!!

Allemaal sterkte met afwachten!!!

groetjes, grover

bedankt voor jullie reacties. spannend hoor een derde kindje. toch bijzonder als je zo'n wonder 3 x mag beleven. hoop dat het gauw lukken gaat.

dag grover norm heb ik ook altijd een week voor mijn nod bruinige slijmverlies. maar nu helemaal niet. ik heb dus wel goede hoop. maar ja misschien zoek ik wel te veel. ik weet het ook niet. toch nog maar een paar dagen geduld. succes iedereen met geduld hebben.
xx moon

Terug
Bovenaan