wie helpt..?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal, ik ben pas nieuw op dit forum, en heb pas 2 berichtjes geplaatst.. maar ik lees die van jullie altijd!! ben dagelijks hier te vinden toch wel..

nou heb ik een vraag: ik heb een redelijk regelmatige cyclus van 27-30 dagen. nu had ik zaterdag ongi moeten worden, maar tot op heden geen rode duivels.. vanmorgen getest: hartstikke negatief .. ik balen natuurlijk!
kan het zo zijn dat ik toch te vroeg getest heb? ik heb wel iets gespannen borsten, wat meer afscheiding en af en toe buikkrampjes, maar dat heb ik eigenlijk ook voordat ik ongesteld moet worden..

wie heeft dit ook al eens meegemaakt? en zijn er mensen die toch zwanger waren en evengoed negatief getest hebben?

alvast bedankt!!

liefs..

Ik heb het wel eens meegemaakt, heb ook een regelmatige cycles 27-30 dg (net als jij) maar nadat ik getest had negatief werd ik drie dagen later ongesteld (na 33 dagen).

Wellicht nog een keer testen of de huisarts bellen.

Na 19 mnd. eindelijk gelukt bij mij, dus houd moed.

Hoi,
Ben je pas gestopt met de pil??
Ik heb ook best een regelmatige cyclus maar heb nu al een paar x meegemaakt dat ik overtijd was en niet zwanger. Uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld. Je kan al 4 dagen voor je NOD testen dus je hebt m.i. niet te vroeg getest.
Succes.
Liefs Rene

hoi hoi..

bedankt voor jullie reacties!

tsja, ik denk idd dat ik niet te vroeg getest heb, maar je twijfelt zo aan jezelf met dit soort dingen.. ik hoop maar dat ik snel duidelijkheid krijg; oftewel een positieve test (het liefst natuurlijk) oftewel de rode duivels... (NEE!!)  jullie horen het wel..
 doei!!

Hey hoi,

Niet alle testen kan je 4 dagen voor je nod doen hoor.
Die uit de drogist zoals clear blue enzo die kan je pas vanaf 1 dag overtijd doen.
Die je via internet kan kopen kunnen vaak wel 4 dagen voor nod.
Enneh je kan wel te vroeg getest hebben....Niet iedereen maakt even snel hcG aan.
Bij sommigen kan het even duren voordat de test positief uitslaat terwijl ze toch zwanger zijn.

Ik wil je geen valse hoop geven ofzo, want je kan net zo goed morgen ongesteld zijn....of niet!!
Maar wou gewoon zeggen dat je misschien wel te vroeg getest hebt...
Als je over een paar dagen nog niet ongesteld ben,dan kan je nog een test doen...dan is het hcG alweer hoger.
En je kan het beste testen met ochtendurine.
Ben je al lang met de pil gestopt?

succes verder,

liefs Jacqueline

Terug
Bovenaan