wie herkend dit in begin zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
Hai meiden.

Ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie mij helpen.
Wie had in het begin van de zwangerschap last van dat je ineens dingen anders ruikt en dingen niet meer lekker vind zoals eerst? misselijk in de avond en je totaal anders jezelf aanvoelt? ben benieuwd naar reacties.

groetjes, NIce

Ja, dat herken ik wel. Ik heb het bij allebei mijn zwangerschappen gehad. Ik werd heel erg misselijk van warm eten en de geur van gebakken vlees vond ik echt walgelijk. Na ongeveer 14 weken was dat weer verdwenen.

Jazeker! Is een van de meest voorkomende kwaaltjes!

Groetjes Janneke

Hoi,

Bij mijn 1e zwangerschap heb ik 9 maanden geen vlees kunnen braden en eten, ik ging spontaan over mijn nek. Ook een slagerij binnen lopen was er toen niet bij.

Bij mijnn 2e zwangerschap is dit heel anders, sommige geuren kan ik niet ruiken bijv. vis. dat vind ik nu echt vies ruiken. Maar verder valt het nu gelukkig wel mee.

groetjes Masja
36 wkn, 2 dgn

Ha, ha, heel herkenbaar! Het was een van de dingen waarvan ik dacht (bij de 1e), ik moet wel zwanger zijn want voor een menstruatie heb ik dat nooit!

Ik ging over mijn nek van mijn eigen parfum en al helemaal van andermans parfum/deo e.d. Koffie was heel vies, thee ook en vlees, brrrr.... Ik heb zelfs mijn man gesmeekt of hij geen deo/douchegel/after shave meer wilde gebruiken, omdat ik het zoooooooo vies vond. Dat heeft hij netjes gedaan, de lieverd, ha ha!

Tegen de tijd dat ik 18-20 weken was, ging dit weer helemaal weg.

Groetjes, Karin
22+3 wkn

Hoi,

Helemaal mee eens.
Kan geen parfum verdragen, niks smaakt nog lekker en sinds mijn vorige zwangerschap lust ik opeens geen zalm meer, daarvoor was ik er dol op.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik bijna 9 maanden met en metaalsmaak rond gelopen en nu begint dat helaas weer.Ben misselijk, maar vooral als ik te lang niks eet. dus probeer nu de hele dag door een beetje te eten.En dit allemaal dankzij onze hormonen.
Sterkte ermee.

groetjes Evelien

Terug
Bovenaan