wie herkend dit??? wie weet wat dit is?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik heb even een vraagje. Wij zitten nu in ronde 6 en ik zit op dag 24 mijn nod verwacht ik op dag 29 of 30 dus nog 5 a 6 dagen. Ik heb nu sinds 2 dagen last van me onderbuik echt van die ongikrampjes (niet echt pijnlijk maar eerder irritant) Lijkt wel of ik ongi ga worden voel me ook best wel geiriteerd kan weinig hebben. Wel heb ik wat meer last van ontlasting(sorry) maar daar is niks anders aan dan anders.

Wie herkend die buikpijn? het is echt nog te vroeg om ongi te worden. Wie heeft hier ook last van gehad???

liefs linda

Hoi Linda,
ik had daar afgelopen maand ook last van.
ben zelf al acht maanden bezig.
had ook last van meer ontlasting enzo
ook pijn in mijn buik.;
was niet zwanger.
gr liselotte

hoi Linda,

Ik  kreeg ook vanaf een week voor m'n NOD last van die krampen. En ik heb eergisteren (dag na NOD) positief getest. Ik zal voor je duimen.

Succes, Nana

hoi meiden

bedankt voor jullie snelle reacties topppp! ik hoop natuurlijk dat nana gelijk heeft hihihi. Liselotje ook al lang bezig slopend he meid?? ik duim voor ons en nana van harte meid ik hooooooop dat het bij ons nu ook eindelijk is raak is.

liefs linda

nana hoe lang heb jij last gehad van die krampen? de hele week? of een paar dagen? en hield het de hele dag aan of was het soms ook weg? Ik weet het iedereen is anders maar ben toch nieuwschierig hihihi

liefs linda

Ik had ook ongi krampen de laatste keer. Vooral ongeveer 1 week na de eisprong. En ik heb bijna altijd die tijd ook last van mijn darmen/buik/ontlasting. Bij mij had het niets te betekenen. Niet om je hoop de grond in te boren, maar het hoeft dus helemaal geen teken te zijn! (Al hoop ik dat natuurlijk wel voor je...)

Klopt, het hoeft inderdaad geen teken te zijn en bij iedereen is het weer anders. Ik kreeg een week voor m'n NOD menstruatiekrampen. Dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Eigenlijk voelde ik het heel de dag wel. Twee dagen voor NOD begon ik ook misselijk te worden. Twee dagen na NOD getest en positief!!! Hoop echt dat het voor jullie allemaal ook zo mag zijn.

Terug
Bovenaan