Wie herkend dit???

A

Anoniem

Guest
Wij zijn nu sinds feb. bezig om zwanger te worden, en ik  voel als ik in mijn vruchtbare dagen zit, omdat ik dan ook lichte buikpijn( zeurende buik) heb.

Wat mij nu ook opvalt is dat ik dan veel emotioneler ben en heel erg snel ruzie krijg met mijn man, omdat ik heel gevoelig ben dan en niets kan hebben!!

Wie kent dit????
 liefs Tamara

Ja, dat herken ik, tenminste ik vermoed dat ik dat ook heb ik voel ook gerommel in mijn buik en ben erg emotioneel, maak alleen geen ruzie maar ben dan juist  erg romantisch en  moet soms huilen om niks,  heb dan erg veel zin om te klussen.
Maar echt veel ervaring heb ik ook nog niet want ben ook pas begonnen in februari net als jij.

Veel succes nog

Liefs Mirella

Hoi hoi,

Ik wilde er net een nieuw onderwerp van maken. Wij zijn bezig sinds maart (eigenlijk nog maar net dus.).

Heb ook steekjes onder in mijn buik en ben ook erg emotioneel.

Gisteren Joan of Arcedia gekeken en ze was boos en verdrietig en ik moest er bijna van huilen...echt vreemd, heb ik anders nooit last van.

Volgende week is mijn NOD, dus ben benieuwd.

Het waren bij een vriendin van mij de eerste verschijnselen bij haar zwangerschap!

Succes ermee meiden.

Liefs,
Sting

Hallo naam en leeftijdgenoot

Ik voel mijn eisprong volgens mij ook altijd, ben nu een jaar gestopt met de pil. De ene keer als steekjes, soms zo erg dat ik er de hele dag pijn van heb omdat ik een "ei" leg. Afgelopen keer werd ik er wakker van, ik denk...o ja...zijn we nu voor echie begonnen ofzo??? Hahahaha

Eigenlijk wel grappig. Ik heb verder geen last van buien ofzo, maar die heb ik ook niet als ik ongesteld moet worden dus...Volgens mij morgen mijn NOD dag, maar goed dat ik moet werken, heb ik wat te doen terwijl ik er op wacht..

Groetjes Tamara

Hallo naam en leeftijdgenoot

Ik voel mijn eisprong volgens mij ook altijd, ben nu een jaar gestopt met de pil. De ene keer als steekjes, soms zo erg dat ik er de hele dag pijn van heb omdat ik een "ei" leg. Afgelopen keer werd ik er wakker van, ik denk...o ja...zijn we nu voor echie begonnen ofzo??? Hahahaha

Eigenlijk wel grappig. Ik heb verder geen last van buien ofzo, maar die heb ik ook niet als ik ongesteld moet worden dus...Volgens mij morgen mijn NOD dag, maar goed dat ik moet werken, heb ik wat te doen terwijl ik er op wacht..

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan