wie herkend dit??

A

Anoniem

Guest
hey lieve meiden, daar ben ik weer even.. ben inmiddels een dikke week overtijd, zaterdag nog negatief getest..ik word er gek van ik had zo een mooie cyclus elke maand op tijd..zou het nog kunnen dat ik positief test??voel me wel iets opgeblazen en af en toe raar gevoel in mn buik...maar geen gevoel van ongesteld worden... wie herkend dit???
alvast bedankt meiden , voor alle zwangere..proficiat!! geniet er van en mooie zwangerschap gewenst!
xxx irem

He Irem,

Nou, ik zit ook nog steeds in die onzekerheid, dus ik begrijp echt helemaal hoe jij je voelt. Ik ben nu al 20 dagen overtijd en vanochtend weer negatief getest. Gelukkig kan ik vandaag bij de huisarts terecht. Ik hoop dat hij me dan wat meer kan uitleggen. ik heb altijd een cyclus van een maand gehad, en nu al 50 dagen. Ik snap er niks van.

Ik hoop dat jij ook binnenkort wat duidelijkheid hebt. (Lees.. positieve test).

Liefs Mylene

hey mylene...jeetje 20 dagen joh??!?!? wat zeur ik dan heh?!. je hebt groot gelijk dat je naar de huis arts gaat.. denk dat we allebei zo iets hebben van of nu zwanger of nu ongesteld hahaha , maar helaas zo simpel gaat dat niet! ik hoop voor je dat die testen op een of andere manier niet bij jou aanslaan en je toch zwanger blijkt te zijn!!!! laat je me weten hoe t is gegaan meid? ik duim voor je!! liefs irem

Hoi meiden,

Ik had vanaf juli 2006  een regelmatige cyclus van 28 dagen en nu heb ik al 2 rondes gehad met een cyclus van 39 dagen, raar maar waar...maar ik hoop gewoon dat jullie zwanger zijn!!!

Liefs Lientje

Hoi Irem en lientje,
Nou gisteren dus bij de ha geweest. Hij zei dat ik waarschijnlijk deze maand geen ei heb gehad en daardoor dus ook geen ongesteldheid. Nu is m'n nieuwe maand 10 april. Ik heb een cyclus van 32 dagen en m'n afgelopen nod was 9 maart. Als ik nou niet op 10 april ongie ben of positief test, mag ik terug komen voor een test. Gelukkig is het niet zo lang meer wachten. Oja, hij vertelde ook dat sommige vrouwen gewoon erg laat positief testen, maar daar moet ik maar niet van uitgaan. We zullen dus wel weer zien.

Hoe gaat het nu met jou Irem, nog steeds niks????

X Mylene

hey mylene, wat fijn om weer wat van je te horen!!!!
goed dat je bent gegaan! ik hoop natuurlijk dat je 10 april terug moet en dat de test dan positief zal zijn!!! en dan zal blijken dat je geen laat ei had maar gewoon mama word!! ik duim voor je!gun het je zo
nou bij mij dus ook nog helemaal niks!10 dagen overtijd inmiddels..nergens last van wel een raar gevoel in onderbuik(geen ongesteld worden gevoel trouwens) en gevoelige tepels.
nou ik wacht deze week nog uit en dan ga ik ook de ha maar bellen..
ik hoop dat we samen goed nieuws mogen hebben kus irem

He Irem, raar dat er bij jou ook nog niks is. Ga je wel binnenkort nog een keer testen???
Ik heb nog 1 test thuis liggen dus die bewaar ik tot 16 april. Is die weer negatief, dan gaan we maar weer eens de ha opzoeken. Ik zou dan ook ongeveer nu een ei moeten hebben, maar ik heb geen vruchtbaarslijm?? Snap er dus geen ene snars van. Ik voel de eisprong ook niet echt, dus dat schiet ook al niet op.. Wat een geklaag hè??

Wordt dit voor jou de eerste zwangerschap, of heb je al kid(s)??
Ik heb zelf een mannetje rondlopen van 3,5 jaar. Byron heet hij, een geweldig kind, maar hij kan me toch lastig zijn af en toe. Ach ja, hoort erbij he.

Nou, spreek je later!!! Ben heel benieuwd als jij binnenkort wat goed nieuws hebt. Ik duim voor je.

Liefs Mylene

hey mylene,
ik hoop zo dat het toch raak zal zijn voor ons beide!!
en ik voel mn ei ook niet hoor, het lichaam is een raar iets! hahaha
oh wat leuk, leuke naam ook!!! het zou leuk zijn een broertje of zusje , het liefst natuurlijk al over 9 maanden hahaha
of sterker nog...8! hahaha
nee ik heb nog geen kids maar verlang er wel steeds heftiger naar!
nu is dag 11 inmiddels bijna gepasseerd..nog steeds geen duivels.. gevoelige tepels zijn weg maar voel wel de hele dag mn buik/ bekken..moeilijk uit te leggen.. durf ni meer te testen elke x zo een telleurstellin! hoe is tie nu bij jou?? xxx irem

Terug
Bovenaan