wie herkend dit?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik zit nu in ronde 1en sinds ik gestopt ben met de pil heb ik de eerste 2 weken heel erg last gehad links onder in m ijn buik en deed erg zeer bij het lopen. toen is het een week verdewenen en kreeg ik last van een ongi gevoel een paar dagen. nu ben ik een week over tijd en ik voel nu ineens helemaal niks meer.
kennen jullie dit?heb al een test gedaan woensdag maar negatief! helaas!

groetjes shirley

eej

ja ik heb ook last van die steekjes onder in mn buik alleen dan rechts en zon ongi gevoel
nadat ik mijn ei heb gehad heb ik hier last van gekregen beetje raar
maar ja

maar in welke ronde zit jij? en hoe lang is je cyclus?
gr shirley

ik zit nu in de eerste ronde ben 23mei gestopt met de pil normaal als ik de pil slik ben ik na de stop binnen 5dgn ongi maar hoe reken ik nu precies mn cycles

groetjes

normaal gesproken als alles goed loopt heb je een cuclus van 28 dagen van de eerste dag dat je ongi bent tottot de eerste dag van je volgende ongi .
dus als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong op de 14e dag na de 1e dag van je ongi. snap je het nog hihi
gr shirley

kun je het nog een keer uitleggen

haha nee hoor ik snap het wel hoor hihi

ja ik he normaal met de pil altijd een normale syclus behalve in januari bleef die zomaar weg maar ja nu ff afwachten dus ik heb wel elke keer een ongi gevoel na mn ei terwijl ik pas over ongeveer 10dgn ongi moet worden maar ja zal wel goed zijn

groetjes

ik snap er bij mij ook helemaal niks meer van hoor, daarom heb ik zon persona apparaat gekocht
xx shirley

Terug
Bovenaan