Wie herkend dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

ff een vraag. Mijn cyclus is vrij lang 35 dagen, wel regelmatig. Ben op 3 oktober weer ongi geworden. Maar het vreemde is dat ik de afgelopen dagen veel slijm heb(sorry), dit is natuurlijk erg vroeg om eventueel een eitje te krijgen, normaal duurt het nog iets minder dan twee weken. Ook was het heel vreemd dat ik tijdens het klussen, voor de lol in deze periode,  mijn baarmoeder vrij pijnlijk was, dit terwijl we al eerder geklust hadden en ik nergens last van had.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?Zou het kunnen dat mijn eitje deze maand erg vroeg is?
Ik heb namelijk nog geen ervaring want dit is ronde vijf van ons eerste kindje.

Gr Kim

quote: KimSL schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 18:15:35'));

Hallo Dames,

ff een vraag. Mijn cyclus is vrij lang 35 dagen, wel regelmatig. Ben op 3 oktober weer ongi geworden. Maar het vreemde is dat ik de afgelopen dagen veel slijm heb(sorry), dit is natuurlijk erg vroeg om eventueel een eitje te krijgen, normaal duurt het nog iets minder dan twee weken. Ook was het heel vreemd dat ik tijdens het klussen, voor de lol in deze periode,  mijn baarmoeder vrij pijnlijk was, dit terwijl we al eerder geklust hadden en ik nergens last van had.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?Zou het kunnen dat mijn eitje deze maand erg vroeg is?
Ik heb namelijk nog geen ervaring want dit is ronde vijf van ons eerste kindje.

Gr Kim

Hallo Kim,
Even nog een vraagje ter verduidelijking: Heb je voor je ging proberen zwanger te worden de pil geslikt?
Zo ja dan kan het best even duren voor dat je cyclus weer normaal is en ook je mestruatie kan wat anders zijn als voorheen. Het is namelijk zo dat door de pil te gebruiken je baarmoederslijmvlies niet de kans heeft om zichzelf op te bouwen. En als je nu een poosje gestopt bent dit waarschijnlijk wel het geval zal zijn. Wie weet is je baarmoeder zich nu helemaal aan het herstellen en een nestje aan het voorbereiden voor een zwangerschap.

Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Liefs Bloem 25

Hoi Bloem 25,

Bedankt voor de reactie. Ik denk dat het niet te maken heeft met ontpillen, ik ben namelijk al een maand of 10 hiermee gestopt. Nu is het ook vreemd dat ik gisteren en vandaag erg veel last heb van buikkrampen en met name aan één kant, net allemaal steekjes. Normaal voel ik mijn eisprong ook niet dus ik weet niet hoe het voelt. Ik vind het allemaal echt een beetje vreemd.

Gr

Kim

Hoi Kimsl,
Ik moet eerlijk bekennen dat  ook ik vrij onervaren ben. 1 kindtje  1 ronde.  
Een pijnlijke baarmoeder kan misschien ook komen door de spenning die  er stiekem  toch  een beetje is. We willen natuurlijk allemaal dat het zo snel mogelijk lukt.   Dat slijm heb ik ook gehad. Niet prettig maar ja. Dit was bij mij ook niet in de buurt van de eisprong. Deze had ik volgens mij berekeningen al gehad.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
succes
Groetjes ank1

Terug
Bovenaan