Wie herkend dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

ff een vraag. Mijn cyclus is vrij lang 35 dagen, wel regelmatig. Ben op 3 oktober weer ongi geworden. Maar het vreemde is dat ik de afgelopen dagen veel slijm heb(sorry), dit is natuurlijk erg vroeg om eventueel een eitje te krijgen, normaal duurt het nog iets minder dan twee weken. Ook was het heel vreemd dat ik tijdens het klussen, voor de lol in deze periode,  mijn baarmoeder vrij pijnlijk was, dit terwijl we al eerder geklust hadden en ik nergens last van had.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?Zou het kunnen dat mijn eitje deze maand erg vroeg is?
Ik heb namelijk nog geen ervaring want dit is ronde vijf van ons eerste kindje.

Gr Kim

quote: KimSL schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 18:15:35'));

Hallo Dames,

ff een vraag. Mijn cyclus is vrij lang 35 dagen, wel regelmatig. Ben op 3 oktober weer ongi geworden. Maar het vreemde is dat ik de afgelopen dagen veel slijm heb(sorry), dit is natuurlijk erg vroeg om eventueel een eitje te krijgen, normaal duurt het nog iets minder dan twee weken. Ook was het heel vreemd dat ik tijdens het klussen, voor de lol in deze periode,  mijn baarmoeder vrij pijnlijk was, dit terwijl we al eerder geklust hadden en ik nergens last van had.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?Zou het kunnen dat mijn eitje deze maand erg vroeg is?
Ik heb namelijk nog geen ervaring want dit is ronde vijf van ons eerste kindje.

Gr Kim

Hallo Kim,
Even nog een vraagje ter verduidelijking: Heb je voor je ging proberen zwanger te worden de pil geslikt?
Zo ja dan kan het best even duren voor dat je cyclus weer normaal is en ook je mestruatie kan wat anders zijn als voorheen. Het is namelijk zo dat door de pil te gebruiken je baarmoederslijmvlies niet de kans heeft om zichzelf op te bouwen. En als je nu een poosje gestopt bent dit waarschijnlijk wel het geval zal zijn. Wie weet is je baarmoeder zich nu helemaal aan het herstellen en een nestje aan het voorbereiden voor een zwangerschap.