Wie herkend dit?

een vraag, voor twee weken terug had ik allerlei symtonen, maar toch, welliswaar een dag later ongi geworden. maar normaal bloed ik toch echt wel minstens drie dagen vrij veel en nog wel een dag of twee vuiligheid, nu eigenlijk maar 1 dag heftig gevloeit, en daarna nog 2 dagen rood / bruinige afscheiding, maar echt niet veel. Ik vind het een beetje raar, omdat ik dit nooit heb zo. Ook had ik helemaal geen buikpijn,terwijl normaal de 1e twee dagen toch echt veel last van heb. Wel zijn al die rare symtonen weg, alleen nog echt blauwe aders door mn borsten, beetje moe en s morgens verstopte neus en dan bij het snuiten bloed. Wat zou het kunnen wezen, of is er iemand die dit herkend
 
Hoi,

Ik herken dit wel. Ben zelf ook nog 1 dag ongesteld geweest. Het kan dus zijn dat je wel zwanger bent maar het hoeft niet zo te zijn. Heb je nog last van pijnlijke borsten of dat soort dingen?
Ik zou gewoon even testen dan weet je het zeker. (ps. de streepjes kunnen nog zo vaag zijn op de test en dan kan het dus nog zo zijn dat je zwanger bent, dus bij twijfel even laten testen bij je huisarts.

succes ermee.
 
Ik heb alleen hele blauwe aders door mn borsten, s ochtends verstopte neus en als ik dan snuit zit er bloed bij. maar niet echt pijnlijke borsten, had ik voor de bloeding wel. ik heb een dag voor mn bloeding getest, maar die was dus negatief. ik weet t ook niet, maar ik vind t wel raar, omdat ik nog nooit zo kort en zonder buikpijn een bloeding heb gehad.

wel bedankt al voor je reactie.
 
Terug
Bovenaan