wie herkend dit?

hallo dames

Ik zit eigenlijk met een rot gevoel,ik ben 31,3 weken zwanger en heb de laatste weken steets van die dromen dat ons kindje eerder gaat komen eigenlijk heb ik wekelijks wel zo'n droom.En het vreemde is dat ik dan gewoon thuis beval en de kleine het buitengewoon heel goed maakt en gewoon thuis mag blijven ondanks dat in het normale leven de kleine in een couveuse moet liggen vreemd he.Door al dat dromen ben ik dus wat banger geworden en ga haast denken dat het ook eerder gaat komen wat dus echt een angst voor mij is,mijn zus is bevallen met 33 weken en die kleine moest dus ook een maand in de couveuse wat heel veel stress brengt met die kleine meid is alles goed gekomen maar ik blijf er bang voor.

Wie herkend mijn verhaal en heeft dit ook.Ik hoop dat ik een reaktie krijg en er iemand is die mij gerust kan stellen.

groetjes marianne 31 weken
 
Hoi Marianne, het schijnt dat als je zwanger bent je veel last kan hebben van prikkels van buitenaf. je verwerkt alles in je dromen dus ook je angst voor een te vroeg geboren kindje. Die dromen hoeven echt niks te betekenen. maak je niet zo druk! en geniet!
 
hallo Marianne

Ik ben ook 31 weken zwanger (van een tweeling).Ik heb ook van die dromen ,maar laat me hierdoor niet angstig maken,het zegt niets over het tijdstip van bevallen. En als het toch eerder komt dan komt het eerder daar kun je toch niets aan doen. Je kunt beter gewoon genieten van de zwangerschap zolang die nog duurt.

gr. Leonie
 
Terug
Bovenaan