Wie herkend dit?

Hallo,

Ik weet nog niet eens of ik wel zwanger ben want a.s zaterdag moet ik pas ongesteld worden ,maar ik ben al een keer eerder zwanger geweest (helaas miskraam) en tijdens het innestelen toen had ik licht bloedverlies.

Nu heb ik de afgelopen week weer licht bloedverlies gehad alleen houd het deze hele week aan.
heel af en toe heb ik een beetje bloed wel heel licht van kleur.
Mijn borsten zijn pijnlijk en gezwollen.
En ik heb een brok in m,n keel al 2 dagen.

Is er iemand van jullie zwangere die heel in het begin tijdens het innestelen ook bloedverlies heeft gehad?
En hoe lang hield dat aan?
Het maakt me zenuwachtig ik voel me zwanger maar als aankomende week uit de test blijkt dat het echt zo is ,ben ik door dit bloedverlies weer bang voor een miskraam.
 
hallo,ik ben nu 36 weken zwanger,ik heb in het begin gehad dat ik dacht dat ik ongesteld was en dacht helemaal niet aan dat ik zwanger zou zijn, dronk ook nog aardig wat alcohol op feestjes. We waren er wel mee bezig om kindjes te krijgen maar was 2 maanden daarvoor gestopt met de pil maar dacht het duurt nog wel ff. Niet dus ik voelde me heel anders en had ook zere borsten en last van buikpijn. Dat hoort ook bij het innestellen. Tot dat een collega zei van daan ben je niet zwanger ik zei nee jo ik heb vorige week nog gevloeid dus dat kan niet. Daarna werd ik niet meer ongeteld en bleek ik dus wel al zwanger te zijn. Dus als je bloedverlies heb kan je dus heel goed zwanger zijn. Anders doe je toch een test dan weet je het gauw genoeg. succes
 
Terug
Bovenaan