Wie herkend dit!!!

Ik heb sinds gisteren een soort van misselijk gevoel s morgens,echt heel vervelend,had overigens daar geen last van bij mijn zoontje toen ik zwanger was.
Nu is mijn vraag of er nog meer mensen zijn die in het begin ook misselijk zijn zei het in de ochtend?

Groetjes Nice

hoi nice..

misselijk zijn is een van DE zwangerschapsklachten.. dus dat is heel normaal hoor!
ik heb als ik niet op tijd eet een weeeig gevoel.

's morgens valt het allemaal gelukkig nog wel mee... ik ben niet zo'n eter gelijk als ik uit bed kom...

Ja hoor ook ik heb er last van. Bij mijn eerste zwangerschap totaal niet (ja later een heel klein beetje) maar nu elke ochtend en ook s avonds eventjes. Ik heb er al 2 weken last van, en nou zijn de hormonen nog niet eens op z'n hoogst dus ben benieuwd, maar omdat ze zeggen dat het een goed teken is, vind ik het niet erg.

Zorg dat je niet teveel tegelijk eet, en begin 's ochtends eerst even met een beschuitje, dat werkt wel.

Hoop voor je dat het mee gaat vallen.

Groetjes

Hey dames...

Hier met vlagen misselijk,soms wel irritant dak er beetje rottig bij voel.
Maar ja trekt wel weer voorbij .
Bij me andere 2 zwangerschappen was ik beetje misselijk,minder hinder(geloof ik)haha ja is ook alweer 5 jaar geleden.
Me tepels zijn alleen mega groot geworden dan normaalmoet er effe aan wennen:D

Bij jullie?

Groetjes Franny

Hoi Bernicee,

Ken ik jou van het aug-forum 2007?? Dus ook weer zwanger? Ik was 4 sept 2007 uitgeteld. Ik dacht even kijken of er ook mensen van mijn forum hier weer zijn.
Verder heel veel sterkte met de kwaaltjes. Alle dames van harte!!

Groetjes de Blomkes

hoi nice

weet je nog....
nou ik blijk dus zwanger!
las dat je een negatieve test had.
maar je bent nog steeds niet ongi????
wanneer test je opnieuw.
ik ga echt voor je duimen

gr sas

Terug
Bovenaan