wie herkend dit?

hoihoi

ik ben 19 oktober uitgerekend
heb wel een vraagje :
ik heb flink last van mijn buik veel darmkrampen steken in de schaamstreek  en een zwaar opgeblazen gevoel en een zeurderig gevoel in mijn onderrug
verder de hele dag door misselijk
had vanavond een heel klein beetje bloedverlies maar dat is weer gestopt maar ben zo vreselijk bang dat ik alweer een miskraam ga krijgen
dit herken ik niet terug van de zwangerschap van karlijn

is er iemand die dit herkend?

Hoi hoi,

Ik herken wel het opgeblazen gevoel. Soms lijkt het net of het kind al tegen mijn maag aan ligt te duwen en heb ik een benauwd gevoel, maar goed dat kan natuurlijk nog niet.
Ook heb ik last in mijn onderrug. Heel in het begin heb ik last van mijn darmen gehad, maar dat is nu over.
In mijn vorige zwangerschap heb ik bloedverlies gehad bij 13 weken. Dat heeft 4 weken aangehouden en toen was het ineens weer over. Bloedverlies schijnt best vaak voor te komen zonder dat ze er een reden voor te vinden is.

Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap. En bij twijfel de vk bellen.

Hoi,

Hopelijk blijft je zwangerschap goed gaan. Ik kan me je onzekerheid na al een miskraam goed voorstellen. Ik heb dat nml ook nu. De eerste zwangerschap was heel veel genieten, en nu (na een miskraam) ben ik bang om te veel te genieten. Maar we kunnen niets meer doen dan de tijd het te laten vertellen, en ons zo min mogelijk druk maken, want dat is ook neit goed.

steken in je schaamstreek en een zeurderig gevoel heb ik ook al. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap flinke bekkeninstabiliteit gehad, en dat speelt nu ook alweer heel vroeg op. Wellicht is dit nu bij jou ook?
Darmkrampen heb ik ook af en toe, dat kan omdat je darmen een nieuw plekje moeten gaan zoeken volgens mij.

En als je vragen houd, gewoon de vk bellen! Heb je al een afspraak? Ik ben ook 19 oktober uitgeteld, en vanwege mijn vorige miskraam willen ze me nu vroeg zien zodat ik vroeg een echo kan krijgen. as dinsdag dus naar vk en dan wordt ik doorgesturd voor een echo. Krijg jij die ook al vroeg?

Kim

Terug
Bovenaan