wie herkend dit...

A

Anoniem

Guest
ik wil graag zwanger worden en heb nu al 2 keer mijn menstruatie niet gehad..
ik ben al een paar testen verder en deze waren allen negatief..
de dokter vertelde me dat ik nu deze maand elke morgen moet temperaturen en dan een afspraak moet maken om op spreekuur te komen.
ivm eisprong en andere zaken..

wie herkend dit..en hoe ben jij hiermee om gegaan..
ik heb een mannelijke arts enik merk toch dat dit onderwerp beter met vrouwen te bespreken is..

Ik zou gewoon naar het ziekenhuis gaan. Want ik heb dit ook allenmaal mee gemaakt, en die dokters denken alleen aan hunzelf, en nemen niet eens de tijd om er goed naar te kijken! maar maak je niet al te druk, een menstruatie kan ook uitblijven wegens Stress.. Sterkte Groetjes kim

Ik ben een jaar gestopt met de pil en mijn vorige cyclus was maar liefst ongeveer 60 dagen, dus volgens mij had ik een menstuatie overgeslagen, het is dus heel goed mogelijk en niets om je zorgen over te maken. Het moet alleen niet vaker voorkomen, dan moet je idd even langs je huisarts. Ik weet niet precies hoe lang je al bezig bent, maar zeker in de eerste maanden kan de cyclus nog zeer onregelmatig zijn. Onlangs ben ik ook langs de huisarts gegaan, ik heb veel last van een wisselende cyclus en mijn hormoonhuishouding is niet al te best, ik werd niet doorgestuurd en mocht echt pas weer terugkomen na precies een jaar en als je dan gaat zegt de dokter dat je moet temperaturen en ben je daar weer een poos mee bezig. Dus wees verstandig en doe net als ik, eerdere ochtend op een vast tijdstip temperaturen en dat ongeveer 2 maanden en daarna naar de huisarts, zo voorkom je dat hij alsnog zegt dat je moet temperaturen, nu heb je dat al gedaan en moet hij je meteen doorsturen. Heel veel succes en sterkte!

Groetjes Vic

Ik ben een jaar gestopt met de pil en mijn vorige cyclus was maar liefst ongeveer 60 dagen, dus volgens mij had ik een menstuatie overgeslagen, het is dus heel goed mogelijk en niets om je zorgen over te maken. Het moet alleen niet vaker voorkomen, dan moet je idd even langs je huisarts. Ik weet niet precies hoe lang je al bezig bent, maar zeker in de eerste maanden kan de cyclus nog zeer onregelmatig zijn. Onlangs ben ik ook langs de huisarts gegaan, ik heb veel last van een wisselende cyclus en mijn hormoonhuishouding is niet al te best, ik werd niet doorgestuurd en mocht echt pas weer terugkomen na precies een jaar en als je dan gaat zegt de dokter dat je moet temperaturen en ben je daar weer een poos mee bezig. Dus wees verstandig en doe net als ik, eerdere ochtend op een vast tijdstip temperaturen en dat ongeveer 2 maanden en daarna naar de huisarts, zo voorkom je dat hij alsnog zegt dat je moet temperaturen, nu heb je dat al gedaan en moet hij je meteen doorsturen. Heel veel succes en sterkte!

Groetjes Vic

bedankt!

ik ben pas sinds januari gestopt met de pil,
en de huisarts vertelde me dat ik dus vanaf morgen op een vast tijdstip moet temperaturen
en dan over een maand een afspraak moet maken bij hem,
erg tactvol was hij niet, hij riep eigenlijk meteen al dat ik maareens af moest gaan vallen,
begrijp ik ook wel, maar had meer begrip van zijn kant verwacht...
ik moest 2 mei menstruatie krijgen
en niet gehad..
en dan ong 28 dagen bijtellen voor de volgende menstruatie..
zou ong 30 mei zijn geweest voor mijn volgende menstruatie..
en nu is het 14 juni...en nog steeds niets....

wat raar dat een ha zegt dat je moet afvallen. natuurlijk is de kans dan groter dat je sneller zwanger wordt, maar ja omdat zo maar te roepen?

hopelijk komt je menstruatie snel en ben je ook snel zwanger.

succes ermee

nou sorry, ik ken genoeg mensen met overgewicht Die zwanger zijn geworden hoor, mijn vriendin haar moeder had een 3Zit's nodig, toen ze Zwanger werd van haar! dus dat zegt niks? Sterkte meid xxx mamakim

ja vond het ook niet erg leuk te horen
van de dokter,
teminste de manier waarop hij me hierover aansprak..
net of het nu aan mij 15 kilo overgewicht ligt
dat ik niet zwanger kan worden..

afvallen..geen probleem,
maar er kunnen toch ook andere oorzaken zijn....????

Terug
Bovenaan