Wie herkent deze sympthomen?

<p>Dag allemaal,</p><p>Mijn eisprong was op dag 23/24 (6/7 december). Vanaf ongeveer 2 dagen hierna kreeg ik last van gevoelige tepels. (Hier had ik ook toen een topic over gestart, omdat ik hier anders nooit last van heb).</p><p>Nu op dag 37 (20 december). Nog steeds last van gevoelige tepels, ook lijken mijn borsten groter te zijn geworden (komen striemen bij). </p><p>In de nacht van 18 op 19 dec, kreeg ik last van menstruatie achtige krampen. Dus dacht dat ik toch ongesteld zou worden. Normaal na de eerste krampen komt het bloedverlies ook vrij snel. Echter kwam er 19 december niks, voelde wel eens wat "lopen" dus denk dat is het nu toch zover. Maar wanneer ik dan naar de wc ging bleek het gewoon afscheiding/slijm te zijn. In de avond weer krampen. Afgelopen nacht van 19 op 20 dec ook weer veel wakker gelegen en krampen gehad. Vanmorgen bij het afvegen dan een heel klein beetje roze slijmerige afscheiding. Vandaag ook af en toe nog wat krampen. </p><p>Verder "klachten" zijn, dat ik laatste week snachts zweet en erg raar droom. Anders geen last van. Sinds 3 dagen op en af een trillend ooglid. Ben vermoeid, en geen puf om ook maar iets te doen. Ik moet me er dan echt toe zetten. </p><p>Nu weet ik, je weet het pas wanneer je positief test. Vanmorgen getest en, negatief. (Nod weet ik niet precies, onregelmatige cyclus. Maar aan de hand van de ovulatie testen denk ik dat het aankomend weekend zal zijn). Ik weet ook dat je lichaam een ster is om je in de maling te nemen. Maar was benieuwd of meer vrouwen dit herkennen.</p><p>Liefs.</p>

Heej, 
Ik herken vooral de menstruatiekrampen en niet ongesteld worden. Ik heb ondertussen een prachtige dochter (3weken) en een prachtige zoon van 2 jaar. Bij beide wist ik dat ik zwanger was toen ik niet ongesteld werd en wel krampen had. In het gevalvan mijn dochter ook eerst een negatieve test gehad en daarna positief. Ik zou dit weekend zeker nog een testje doen als je dan nog niet ongesteld bent. Ik ben erg benieuwd :) 

Ik heb ook een bloeding gehad 1 dag voor m’n NOD en dat was echt een soort van slijm propje met rood / roze / paars.. schrok me dood want had al een positieve test in handen gehad.. dus dacht meteen Ohh nee daar is t vruchtje.. was gelukkig gewoon een innestelingsbloeding! Ik had wel ook een raar gevoel in m’n onderbuik week voor me NOD.. ik vind het alles behalve voelen zoals ik voel als ik ongesteld moet worden.. daardoor wist ik gewoon dat t raak was.. 
miss te vroeg getest?? Ik heb zelf de early test van de action gebruikt (4dagen voor NOD) en was een knal test! Dus ben zelf erg tevreden over die test! 

Ik had geen last van me tieten of tepels dat is later gekomen en jup.. onder de stria! ?

veel succes en dat je maar nog een positieve test in handen hebt voor we het jaar afsluiten! 

Terug
Bovenaan