Wie herkent dit? En hoe is het bij jou afgelopen?

<p>Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand zich hierin herkent, want ik begrijp er niets meer van. Ik heb over het algemeen een cyclus van 30 dagen. Ik heb vele ovulatie testen gebruikt en kreeg 2 weken terug wel een aantal lichte strepen.  Daarna helemaal niets meer. Sinds gisteren weer gaan testen, en nu hele duidelijke streepjes.  Op diverse momenten van de dag.  Heb ik nu echt een eisprong op dag 29 /30 ? Dat is wel erg laat toch?</p>

Hoihoi,
Zeker dat je zo laat een positieve ovulatie test kan h hebben. Zeker als je een onregelmatige cyclus hebt. Ik had mijn laatste cyclus op dag 27 een positieve test en ben nu bijna 8 weken zwanger. Succes!!

Hoihoi,
Zeker dat je zo laat een positieve ovulatie test kan h hebben. Zeker als je een onregelmatige cyclus hebt. Ik had mijn laatste cyclus op dag 27 een positieve test en ben nu bijna 8 weken zwanger. Succes!!

Ik heb een positieve test gehad op dag 42 en dag 33. Waarschijnlijk heb je nu ineens een langere cyclus te pakken. Als je nog ongesteld wordt komt dat dus waarschijnlijk gewoon later deze maand. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Je hebt nu de positieve test te pakken dus je weet wat je te doen staat ;)

Wat ook kan, is dat je je ovulatie gemist hebt destijds. En toch raak geschoten hebt. Want een ovulatietest reageert ook op zwangerschap. Dus dan ben je nu zwanger; niet gek om dat op je NOD te testen zegmaar (en dat is normaal dag 30 begrijp ik?)

Ik moet overmorgen ongesteld worden. 
Heb gisterochtend en ovu test gedaan...weer 2 strepen...maar Z test negatief. Idem aan vandaag. Ik heb zeer pijnlijke tepels, borsten en ben misselijk. 
Ik snap het gewoon niet, Misschien te vroeg Ztest gedaan?

Terug
Bovenaan