A
Anoniem
Guest
Hallo! Op dit moment zou is 8 weken zwanger moeten zijn. Gisteren kreeg ik een beetje een naar gevoel en heb 's avonds opnieuw een test gedaan. Het streepje was heel erg licht, veel lichter dan de vorige keer (ca 2 weken geleden). Vanochtend heb ik voor de zekerheid opnieuw een test gedaan, weer heel erg licht. Nu weet ik dat een streepje een streepje is, maar ben heel erg ongerust omdat het streepje 2 weken geleden veel duidelijker en donkerder was. Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld, maar zij was niet aanwezig. Ik kreeg haar assistente aan de telefoon, zij kon me helaas geen antwoord geven en zei dat ik dinsdag terug moest bellen. Jullie kunnen je vast voorstellen hoe ongerust ik nu ben. Heeft iemand hier ervaring mee, waar dit aan kan liggen? Natuurlijk ben ik op zoek naar een geruststelling, maar als dit iets 'fouts' zou kunnen betekene, dan hoor ik het ook 'graag'. Voor de rest voel ik me goed, heb niet echt bijzondere last van mijn buik/rug en ben ook niet bijzonder misselijk. Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties terug!