Wie herkent dit en kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik heb dit bericht al eerder geplaatst onder een andere onderwerpnaam, maar ik doe het nog even weer onder een andere, omdat ik er niet tevreden over was en ik hoop dat jullie willen reageren. Vergeef me, ik ben nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe alles precies gaat hihi.

Ik ben dus  nieuw hier op het forum en  ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 23 jaar en sinds begin december gestopt met de pil nadat ik 9 jaar de pil heb geslikt.  Nu ben ik sinds die tijd ook niet meer ongesteld geworden, dat had normaal gesproken al wel moeten gebeuren. Nu heb ik gehoord dat het komt doordat het ontpillen dus daar maak ik me dan ook niet druk over. Ik had alleen iets raars, mijn vriend en ik hadden seks gehad en toen kreeg ik erna verschrikkelijk pijn in mijn onderrug en buik en het straalde uit naar mijn benen. Eigenlijk voelde het alsof ik ongesteld moest worden, maar dan erg hevig. Het zweet brak me uit en werd er misselijk van. Na een half uur was het wel ongeveer weer over maar het voelde verschrikkelijk. Ik ben niet ongesteld geworden.  Weet iemand misschien wat dat geweest kan zijn? of heeft iemand ook zoiets gehad?

groetjes tientje

hoi hoi
ik had niet gereageerd omdat ik niet wist wat het kon zijn, heb het zelf nooit gehad en ook niet gelezen in de verhalen van anderen.
Ik weet wel dat je direct na het stoppen van de pil even extra vruchtbaar bent, dus misschien is het idd raadzaam om te testen, dan weet je het in ieder geval zeker...
maar nogmaals, ik herken de klachten die je hebt niet...
succes!

Hoi hoi

Dank je voor je reactie, Ik heb dit zelf ook nog nooit gehad maar het voelde echt niet prettig, nou dan moet ik maar eens een test halen. Misschien krijg ik nog reacties van anderen die er wel iets in herkennen,

groetjes

Ik herken het niet. Ik weet wel dat sommige meiden de eisprong heel hevig voelen en dat na het  stoppen met de pil niet meteen na 2 weken de eerste eisprong hoeft te komen. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als de eerste eisprong meteen tegelijk viel, maar zou natuurllijk kunnen he.
Ik heb zelf toevallig wel gister een hevig stekende pijn in m'n re onderbuik meteen na het vrijen gehad, wat ik nooit eerder heb gehad en ik ben al sinds april gestopt met de pil, dus dan zou je alles toch een beetje moeten herkennen....zou je denken.
M'n eisprong zou eigenlijk pas maandag moeten zijn, dus wat dit was???
Wat ik inmiddels wel heb geleerd: Hoe meer je met je lichaam bezig bent, hoe meer gekke dingen je lijkt te voelen.

Groetjes Haily.

Hai Tientje,

ik herken dat wel, ik heb het namelijk elke maand met mn eisprong. Zolang de pijn maar niet aan blijft houden, zou ik me geen zorgen maken hoor.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan