Wie herkent dit en kan mij helpen?

Hoi allemaal,

Ben benieuwd of iemand mijn verhaal herkent en heel benieuwd hoe het dan verder ging.

ik had mijn menstruatie van woe 20-4 tot en met 24-4 ( echt wel heel hevig voor mijn doen) echter had ik 3 weken later op 13-5 al een CB die 2-3 weken zwanger aangaf. dit is helaas op 1-6 een miskraam geworden. Aangezien ik na de miskraam geen ovulatietesten kon gebruiken heb geen idee wanneer mijn eisprong was ( ik denk zelf 18-6) die week erna had ik al veel hoofdpijn, misselijk ,moe en zere tepels. dus deed ik 26-6 een test deze was licht positief. Helaas begon ik op di 28-6 tot op heden weer te bloeden dus ik vermoed toch mijn menstruatie.
Denken jullie dat ik nu dus toch gewoon mijn menstruatie heb of zou ik toch zwanger kunnen zijn?

de symptomen zijn wel sinds dinsdag weg, dus ik verwacht dat het gewoon mijn menstruatie is, maar dat dacht ik in April dus ook. of ik had toen mega snel mn eisprong?
 
Als je begint te bloeden heb je een ‘menstruatie’. 50% van de bevruchte eitjes gaan tijdens een menstruatie alsnog weg, dus ga er maar vanuit dat dit het geval is. Zou gelijk nadat het bloeden is gestopt vast beginnen met ovulatietesten om een goed beeld te krijgen. Heel veel succes enhopelijk binnenkort goed nieuws!
 
Bedankt voor je reactie, ik ga inderdaad ook uit van mn menstruatie. Zodra het bloeden gestopt is wil ik inderdaad gelijk gaan testen, zodat ik mijn eisprong niet mis. Hopelijk gaat het dan helemaal goed :) 
 
[quote quote=10567561]Bedankt voor je reactie, ik ga inderdaad ook uit van mn menstruatie. Zodra het bloeden gestopt is wil ik inderdaad gelijk gaan testen, zodat ik mijn eisprong niet mis. Hopelijk gaat het dan helemaal goed :) [/quote]
Super ?? als je probeert elke 3 dagen seks te hebben dan mis je hem sowieso niet. Maar voor het bepalen wanneer je ongesteld wordt en dat je vanaf die dag kan testen is het wel erg fijn om te weten
 
Ja helaas gaat dat niet altijd ivm werk van mijn vriend, maar we gaan ons best doen ;) We zijn gelukkig heel vruchtbaar dus als we in de buurt van de eisprong zitten verwacht ik dat het raak is. Alleen hopen dat vruchtje blijft zitten de aankomende ronde. 
 
 
[quote quote=10567563]Ja helaas gaat dat niet altijd ivm werk van mijn vriend, maar we gaan ons best doen ;) We zijn gelukkig heel vruchtbaar dus als we in de buurt van de eisprong zitten verwacht ik dat het raak is. Alleen hopen dat vruchtje blijft zitten de aankomende ronde. 
 [/quote]Ik heb hetzelfde probleem, een positieve test doet me al niets meer want daarna komt voor mij juist het spannendste. Hoop het zo voor je dat je straks een plakkertje hebt
 
ah wat ontzettend vervelend, las je stukje net ook bij iemand anders inderdaad dat je al een tijde bezig bent. 
Ik hoop het voor jou ook. welke ronde zit je nu ? 
 
[quote quote=10567580]ah wat ontzettend vervelend, las je stukje net ook bij iemand anders inderdaad dat je al een tijde bezig bent. 
Ik hoop het voor jou ook. welke ronde zit je nu ? [/quote]Bij mij is het intussen wel gelukt na veel miskramen, ben nu ruim 24 weken
 
Terug
Bovenaan