Wie herkent dit en wat is het?

<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>Eind augustus heb ik door middel van medicatie een miskraam moeten opwekken. Na 2 weken bloedverlies te hebben gehad verliep alles normaal, dacht ik.</p><p>Hierna verloor ik nog 1 weekje oud en echt minimaal bloed. Een streepje in het inlegkruisje en bij het afvegen wat.</p><p>Opeens verloor ik nadat het bloeden was gestopt, op 29 september iets. Het leek op een slijmprop of iets dergelijks. De verloskundige dacht, nadat ik de foto stuurde, dit een lege vruchtzakje zou zijn en dat de miskraam nu volledig zou zijn en de cyclus opnieuw zal starten. Een hele sleur, na 8 weken zwangerschap en weken wachten op een miskraam. Maar goed het was nu dan echt klaar dacht ik.</p><p> </p><p>Nu wachten op een menstruatie.... twee dagen geleden begon de iets wat buikpijn, normaal heb ik dat niet zo bij een menstruatie maar dacht misschien is de eerste keer na een miskraam heftiger. Sinds vandaag heb ik weer, net als een paar weekjes geleden, minimaal bruin bloedverlies en 1x lichtrood.</p><p> </p><p>Ik word echt gek en moe van deze hele sleur. De buikpijn, het minimale bruinverlies etc etc. Wat zou het zijn en wie herkent het? Ik wil zo graag weer een gewone menstruatie om mn cyclus te pijlen en voor een 2e ronde te gaan....</p>

Misschien wel een iets andere situatie. Maar ik had na mijn miskraam (6,5 week)dat ik gestopt was met bloeden en een week later het weer begon (wel weinig) maar wel elke dag bloedingen. De huisarts zei toen tegen mij dat mijn hornoonshuishouding in de war was geraakt door de zwangerschap en miskraam en heeft mij toen een lichte anticonceptie pil voorgeschreven om mijn lichaam te "resetten". Dit heeft bij mij toen gewerkt. De bloedingen stopten en na drie weken slikken kwam na mijn cyclus weer normaal op gang. Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik altijd een heel regelmatige cyclus heb gehad.

Dank XMrls! Wel super fijn dat het geholpen heeft bij je. 

Hier is mijn cyclus voor de zwangerschap en miskraam ook altijd direct na het stoppen van de pil, regelmatig geweest. 

Ik ben nu al snel bang dat er iets niet goed zit of zo, maar je verhaal komt aardig overeen. Ik heb de vk gemaild om te overleggen en zal dit ook in gedachten meenemen. Wie weet is het iets :)

Dank XMrls! Wel super fijn dat het geholpen heeft bij je. 

Hier is mijn cyclus voor de zwangerschap en miskraam ook altijd direct na het stoppen van de pil, regelmatig geweest. 

Ik ben nu al snel bang dat er iets niet goed zit of zo, maar je verhaal komt aardig overeen. Ik heb de vk gemaild om te overleggen en zal dit ook in gedachten meenemen. Wie weet is het iets :)

Ik zou bij twijfel om een inwendige echo vragen. Heb ik toen ook gehad en dat is toch een bevestiging dat alles uit je lichaam is. Gewoon aan de bel trekken als je het niet vertrouwd! Er komt stiekem een hele hoop uit als je een vroege mk hebt, wie weet laat er toch iets niet helemaal los vanbinnen.
Als je wel zeker weet dat alles er uit is kunnen ovulatietesten helpen. Dit vond ik wel fijn om te zien of mn cyclus weer op gang kwam. 
Succes, hoop dat je cyclus snel weer op gang komt en je weer snel zwanger bent.

Terug
Bovenaan