<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>Eind augustus heb ik door middel van medicatie een miskraam moeten opwekken. Na 2 weken bloedverlies te hebben gehad verliep alles normaal, dacht ik.</p><p>Hierna verloor ik nog 1 weekje oud en echt minimaal bloed. Een streepje in het inlegkruisje en bij het afvegen wat.</p><p>Opeens verloor ik nadat het bloeden was gestopt, op 29 september iets. Het leek op een slijmprop of iets dergelijks. De verloskundige dacht, nadat ik de foto stuurde, dit een lege vruchtzakje zou zijn en dat de miskraam nu volledig zou zijn en de cyclus opnieuw zal starten. Een hele sleur, na 8 weken zwangerschap en weken wachten op een miskraam. Maar goed het was nu dan echt klaar dacht ik.</p><p> </p><p>Nu wachten op een menstruatie.... twee dagen geleden begon de iets wat buikpijn, normaal heb ik dat niet zo bij een menstruatie maar dacht misschien is de eerste keer na een miskraam heftiger. Sinds vandaag heb ik weer, net als een paar weekjes geleden, minimaal bruin bloedverlies en 1x lichtrood.</p><p> </p><p>Ik word echt gek en moe van deze hele sleur. De buikpijn, het minimale bruinverlies etc etc. Wat zou het zijn en wie herkent het? Ik wil zo graag weer een gewone menstruatie om mn cyclus te pijlen en voor een 2e ronde te gaan....</p>