wie herkent dit gaat ie niet te snel


mijn zoontjuh bryan is op 3 okt 2005 geboren

hij heeft sinds een week dat als ik hem op zijn buik doe dat ik probeerd te kruipen en hij komt een stukje verder echt zijn billetjes gaan ook ophoog

gisetravond pakte die zelf zijn speen en stopte die in zijn mond en viel ook lekker in slaap

sinds zijn 7 week slaapt die snacht goee 11 uur laatse fles slaapt door tot ongeveer 04:00   flesje en dan weer lekker slapen tot kwart voor elf half 12


ik ben echt trots op me kleine manntje vandaag eerder wakker in verband dat ik bezoek krijg maar hij slaapt nog steeds   en lag half 1 op bed     omdat ie niet eerder wou       huiluurtjes     na ben ik al aaan gewend     ik vind het een schattig kereltje en ik hoop dat ie snel kan praten             hij is alleen verkouden dat vind ik sneu      



herkent iemand dit     reageer dan    


gr desiree en bryan



 
Wat gaat het toch snel hè, met die kleintjes.... Onze Renée probeert ook al wel kruip bewegingen te maken, maar het zal nog wel even duren voordat ze het echt door krijgt. Het lijkt af en toe alsof ze een rups nadoet... billen omhoog, neus naar beneden en andersom....

Onze dochter wil jammer genoeg geen speen, maar beweegt al wel van alles naar haar mondje toe!

Geniet ervan!

Oja, je had ook nog om een voedingsschema gevraagd in een ander stukje, ik geef borstvoeding en heb niet echt een schema.... maar onze tweede heeft wel de fles gehad. Normaal krijgen ze om de drie uur een fles, maar bij ons gebeurde het ook wel eens dat ze een lange slaap deed en dan pas na vier uur kwam.... dan smokkelden we dus nog wel eens met de andere voedingen (maximaal een half uurtje eerder) als ze maar niet over de  maximale hoeveelheid voeding van de dag kwam.

Groetjes Nynke
 
Hoi,

mijn dochtertje Caitlin is geboren op 13 september,ruim 3 weken te vroeg...op 1 okt. was ik uitegerekend,maar goed...zij draait haar eiegen al om in bed en box sinds een weekje...maakt ook kruipbewegingen en steekt ook tuut terug in haar mondje...heb trouwens ook je andere verhaaltje gelezen en ons dochtertje eet ook fruithapjes...niet elke dag en ook geen heel potje...maar ze vind het heerlijk en spuugt niks terug ook niet tijdens eten...ze kijkt 's avonds ons eten uit de mond...ze is namelijk ook heel alert als ze wakker is...volgens CB doet ze veel dingen die een babby van 4 maanden pas doet...vind ik heel knap van haar ivm dat ze te vroeg geboren is.....misschien wil je er verder over praten met mij..ik ben 22 jaar en je kunt mij op msn toevoegen als je wilt...e-mail is thunder_515@hotmail.com

Misschien tot snel...


Els
 
mijn zoontje was gister precies 13 weken en hij draaide zich zo van zijn buik naar zijn rug wauw ik was stomverbaasd en als ik hem weer op zijn buik terug rolde dan rolde hij weer terug op zijn rug en maar lachen ja het gaat echt veels te snel gr. angelique
 
hallo

Ja wat is snel, bij de ene is dit sneller en bij de andere is dat weer sneller. wat ik niet begreep uit je teks, is je leg hm op zijn buik, en ging jij dan krijgen? en hij met zijn billen ophoog, dat haalde ik uit je teks.Of probeerd je baby te kruipen?

een vriendin van mij haar kindje kon al met 8 weken rollen van buik naar rug en 2 weken later andersom. ja sommige kindjes zijn snel, maar even later blijven ze wat langer stilstaan op een bepaalde ontwikkeling dat dan iest anders nog niet zosnel doen, en lopen ze wel aardig gelijk met andere kindjes. geen zorgen om maken, elk kindje is anders!

ze hebben een eigen ontwikkeling. En geniet van de kleine, het gaat al zo ontzettend snel het 1ste jaar! geniet van alle momenten en laat ze lekker baby zijn.

succes
 
Terug
Bovenaan