wie herkent dit gevoel?

A

Anoniem

Guest
Stiekem verheug ik me er steeds meer op dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Ben inmiddels al 6 dagen overtijd...... alleen nog geen test gedaan. Wil wachten tot zondag.

Toch heb ik steeds het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Ongi gevoel in mijn buik en rug.... maar het komt maar niet. Iedere dag heb ik er wel een paar keer last van. En ook een soort krampen laag in mijn buik. En aan het einde van de dag heb ik last van licht gevoelige en gespannen borsten.

Zijn er mensen die dit gevoel herkennen? Kan ik zwanger zijn of niet....??? Even buiten het feit om dat ik nog niet ongi ben dan.....

Hey Daphne,

ik herken de symptomen zeer goed maar ik heb al wel een zwangerschapstest gedaan. Vorige week vrijdag was normaal gezien mijn NOD, toen die zaterdag er nog niet was eventjes een test gedaan en die was positief. Maandag nog eentje gedaan voor de zekerheid en die was weer positief. Super dus.
Maar ik heb de hele week al het gevoel dat jij beschrijft en ik denk ook heel de tijd dat ik elk moment ongesteld kan worden, ook al heb ik een positieve zwangerschapstest. Ik heb ook gelezen dat dat wel symptomen kunnen zijn in de 5de/6de week van je zwangerchap. Dus het feit dat je overtijd bent en dat je deze klachten hebt, zou miscchien wel eens kunnen betekenen dat je zwanger bent. Ik hoop dat het zo is! Je moet je er zelf goed bij voelen, maar misschien zou je wat vroeger dan zondag moeten testen? Op die manier neem je je onzekerheid wat weg?De testen van clearblue geven een zeer duidelijk resultaat. 't Is maar een ideetje, jij moet doen waar je je goed bij voelt. Maar ik wou dus gewoon maar even zeggen dat ik de symptomen herken die jij beschrijft en ik ben bijna 6 weken zwanger ...
Laat maar weten wat je doen en ik hoop heel hard dat het positief gaan uitkomen voor jou!!!
Veel liefs!
Een heel dikke bisous!!!
Alysse

hoi daphne!

ik denk dat je hartstikke zwanger bent!~maar wil je niet blij maken met een dood vogeltje...want je weet helaas niks zeker tot je positief test, dus ik zou zeggen testen!!!!
maar waarom ik denk dat je wel zwanger bent..............
toen ik zwanger was(miskraam geworden) had ik ook rond mijn nod ongigevoel in mn buik en erge lage rugpijn...ik dacht dus ook echt dat de duivels elk moment konden komen.. ik had zelfs al lopen janken dat het weer niet raak was....maar ik bleek dus hartstikke zwanger...en had toen ik 3 dagen overtijd was een positieve test in mn handen...
maar goed, ik weet inmiddels ook dat je lijf je erg voor de gek kan houden. waarom gooi je er geen test tegen aan. als die positief is, heb je zekerheid en ben je superblij! en als die negatief is test je gewoon over een paar dagen weer..

ik  voor je! liefs marjolein

hoi hoi ja ik denk ook dat je zwanger ben wat dat had ik aook alemaal nu 5 weeken en 2 daagen zwanger sucses meid

Ik herken het ook en had gisteren een positieve test. Maar ik weet ook dat je lichaam je heel goed voor de gek kunt houden. Ik hoop van harte dat je zwanger bent, dus afwachten of de test positief is, dan weet je het zeker.

Succes!!

Groeten, mam van Laura

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik hoop dat het idd zo is dat ik zwanger ben! Op de een of andere manier vind ik het eng om te testen. OK de onzekerheid is weg, maar aan de andere kant denk ik dat ik (mocht het negatief uitpakken) heel erg zal twijfelen.

Toevallig vertelde mijn moeder namelijk vorige week (weet niet dat ik gestopt ben met de pil) dat ze allerlei symptonen had en pas na 2 maanden via de huisarts kon constateren dat ze zwanger was. Daarvoor waren de testen iedere keer negatief.... Ben bang dat ik dit ook heb...

Ach ik zie wel. Misschien dat ik idd morgenochtend maar een test ga doen. Vind het in ieder geval leuk om te horen dat jullie dezelfde symptonen hebben en in WEL zwanger zijn.

liefs

Terug
Bovenaan