Wie herkent dit? Ik ben zo bang dat er iets mis is! :(



Dag dames,


 
Ik ben waarschijnlijk nu 7 weken zwanger en heb sinds vrijdag af en toe licht bruine afscheiding.
Ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen. Ik ben nog al die tijd niet misselijk geweest en voel me ook niet echt zwanger.
Ik ben zo bang dat ik nu een miskraam krijg.
Herkent iemand dit? Heeft een van jullie dit ook (gehad)?
 
Nicky
 
Hoi Hoi

Dat bruine wat je ziet kan ook oud menstruatiebloed zijn dat er nog een klein beetje uitkomt.
En je hoeft je niet perse misselijk en moe te voelen hoor om zwanger te zijn. Ik heb twee keer nergens last van gehad.
Dus duimen maar voor je dat alles goed is.

Sterkte
Groetjes
 
Hallo! Als het donkerbruin blijft hoef jij je nergens druk om te maken. Er zijn meerdere vrouwen die bloedverlies hebben.  En zolang je ook geen krampen hebt lijkt het eerder dat je lichaam je schoonmaakt. Bij mij ging het wel mis. Het werd helder bloed en ik had onwijze krampen en een zeurderige pijn. Ik heb meteen de verloskundige gebeld en ze heeft me enorm gesteund. Miscchien ook iets voor jou om de verloskundige te bellen? Succes!
 
Ik heb hetzelfde gehad bij de zwangerschap van mijn eerste kindje. Het begon met een beetje bruine afscheiding, daarna zelfs een klein beetje roze afscheiding. Wat het nu geweest is, geen idee. Ik ben op een gegeven moment naar de huisarts gegaan en om een echo gevraagd. Vervolgens bij 8 1/2 week een echo gehad en alles was goed!
 
Dag dames,

Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende reacties.
Ik ben al iets rustiger geworden.
Vandaag had ik wel weer een beetje het idee dat het goed zit.
Ik heb het idee dat ik een sterkere ruikvermogen heb en had vandaag wel weer wat last van m'n borsten en zo'n ongigevoel in m'n buik en was ook erg moe.
Dus, dit lijken wel weer aardig op zwangerschapsverschijnselen.

Tja, af en toe weet ik het allemaal niet meer.
Het is ook m'n eerste zwangerschap en weet ook niet hoe alles voelt ed.

Laten we hopen dat alles goed is en gaat en dat ik over 7 maanden mag bevallen van een gezonde baby.
Ik kan niet wachten tot 7 juli, want dan heb ik een echo  en dan eindelijk mag zien en horen dat alles goed is!
Het duurt nog zo lang. Gelukkig zit onze vakantie er nog tussen. Maar, ik ben zo bang dat ik tijdens de vakantie problemen krijg!

Nog 6,5 week geduld hebben......  Hellup!!!

groetjes,
Nicky
 
Terug
Bovenaan