Wie herkent dit? Krijsen=ik wil alleen zijn

Hallo Allemaal,

We hebben een dochtertje van 7 maanden. Sinds een paar dagen dan doet ze schreeuwen en als we haar in bed leggen dan is het na een tijdje stil en dan speelt ze met haar knuffel.Zal ze dan alleen willen zijn??  Ze is een vrolijk meisje en ook wel makkelijk maar ik weet met dit mij geen raad.
Ook gilt ze keihard ze heeft geen pijn ofzo is dit dan gewoon kijk ik kan ook gillen ( ontwikkeling)??
Wie heeft hier een antwoord op?
Groetjes Linda
 
Hoi linda,
ja, moeilijk he? Ik ken jouw dochter natuurlijk niet en kan geen passend antwoord geven maar mijn dochtertje gilde ook hard (en nu nog steeds trouwens) en langzaamaan kwamen we erachter dat ze dan gewoon heel moe was. Meestal viel ze dan als een blok in slaap maar soms ging ze idd ook spelen met haar schaap en beertje. Maar ook dan ervaarde ze zelf een rust. Het kan best zo zijn dat jouw meisje op die manier aangeeft eventjes rust te willen en die ervaart ze in haar bed. Een goed teken trouwens dat zij haar bed als rustpunt ervaart.
Ik hoef bij mijn dochter ook niet te troosten of dingen uit te leggen want ze blijhft schreeuwen en wordt pas stil in bed.
Maar goed, het blijft lastig he?
Groetjes, lianne
 
Hoi,

Ik herken dit ook hoor! Mijn zoontje had daar toen hij rond de 10 maanden was ook last van. Op een bepaald tijdstip ging hij heel hard huilen/krijsen en dan wisten we dat hij gewoon even rust nodig had. Dan legden we hem in bed en ging meestal niet slapen, maar gewoon even lekker rustig spelen of rondkijken.
Gewoon aan toe geven (rust geven in zijn/haar bedje) en geen probleem van maken.

Groetjes Renata.
 
Terug
Bovenaan