Wie herkent dit kwaaltje...

Meiden,

Sinds kort heb ik het idee dat ik dagelijks urineverlies. Mijn onderbroek is vaak nat en er komt een onaangename amoniak lucht vanaf...

Iemand enig idee wat dit kan zijn of wat je kan doen om dit te verminderen. VK had al aangegeven dat mijn bekkenbodemspier niet heel steerk was en dat ik die veel moest gaan trainen...

Kan dat hiermee te maken hebben?

hmmm lastig... ik ken het niet zo... amoniaklucht.. je hebt toevallig geen diabetes? Klinkt stom maar een oude collega van me moet spuiten voor zijn suiker en ik rook aan hem (dit klinkt echt heel stom... ik weet het) wanneer hij moest spuiten; dan rook hij naar amoniak... raar maar waar....

ik heb wel een soort van "lekkage" maar ik heb meestal inlegkruisjes .. een vochtige onderbroek is ook niet zo'n lekker gevoel...

verder dan dit kom ik niet met denken; heb dit ook nog nooit gehoord dan behalve in combi met suiker.....

hopelijk zijn er nog bij die dit wel herkennen....

xxx
sunny

Hoi,

Nee die ammoniaklucht komt mij ook niet herkenbaar voor... geen idee wat dat kan zijn.

Ik heb wel veel meer last van afscheiding, maar dat is ook wel normaal als je zwanger bent. Tenminste dat hoor ik bij vriendinnen enzo.

Lijkt me erg vervelend om veel urineverlies te hebben. Ga je toch niet zo makkelijk weg enzo toch? Had je daar voor je zwangerschap helemaal geen last van?

Succes en hoop dat iemand je er mee kan helpen...

Volgens mij komt ammoniaklucht van urine. Zou het even checken bij de verloskundige, want het kan ook een infectie zijn als het raar ruikt en dan moet je huisarts even wat slijmvlies afnemen en dan ben je er zo achter wat het is, is vaak goed te behandelen.

Ben nu zelf 3 keer zwanger geweest en had tijdens alledrie de zwangerschappen wat urineverlies. gelukkig niet heel veel maar wel vervelend inderdaad. Met dit warme weer gaan inlegkruisjes zo broeien, en heb ook al eens een infectie gehad dus ik gebruik ze liever niet, mijn huisarts raadt dat af. Dus doe ik maar wat vaker een schone onderbroek aan. Maar irritant is het absoluut.

Bij mij ging het trouwens na de zwangerschap gelukkig telkens binnen een maand weer over en kwam niet meer terug. Heb nooit heel goed die bekkenbodemoefeningen gedaan maar dat zou eigenlijk wel moeten. Als je ze nu en na je bevalling braaf elke dag doet, schijn je op latere leeftijd minder last te krijgen van urineverlies, zeiden ze op de zwangerschapsgym.

groetjes,
Iris

Ja het kan een lichte incontinentie zijn die je nu hebt omdat je baarmoeder steeds meer groeit natuurlijk. Ik kan me alleen maar aansluiten bij iris laat het voor de zekerheid ff checken of dat het alleen is of dat je niet een infectie hebt bij je. Je bent daar nu veel sneller vatbaar voor in je zwangerschap.

Liefs

Ik herken je probleem Maaike! Rot he?!
Als ik naar de wc ga ruikt het ook naar ammoniak. Voel me er ook niet zo lekker onder. Ik moet ook abnormaal vaak naar de wc, de vk zei vandaag dat ik mn urine maar even moest laten checken. Dus ga dat morgen doen.
Moet je toch mee oppassen als het doorslaat naar je baarmoeder ben je verder van huis.

Wel erg rot he die afscheiding, ik durf er niet zo goed met mensen over te praten dus wist niet of het normaal was. Had het bij mn 1e ook op een gegeven moment zelfs zo dat ik idd een paar keer per dag een schone string aanmoest doen!

Naja, je moet er wat voor over hebben he!

liefs

Terug
Bovenaan