Wie herkent dit? Mijn kleintje slaat en bijt....

Hihihi, eigenlijk niet grappig dus.

Hij geeft ons kusjes maar daarna slaat hij ons in het gezicht.
Of hij knijpt met zijn kleine vingertjes heel hard in je arm ofzo.
Afgelopen week beet hij in mijn knie en daarna moest hij heel hard lachen...!

Hellup, wat moet je doen?

- Negeren - maar dan leert hij niet dat het niet mag
- Zeggen dat het stout is, maar dat boeit hem nog niet zo

Heeft iemand ervaring hiermee?

linsey heeft dat ook een tijdje gedaan. eerst lief kusjes geven en vervolgens in het gezicht slaan. en dan keihard lachen.
wij hebben constant gezegd dat dat niet mocht en haar van schoot af gezet. dat vond ze dus niet leuk. uiteindelijk is het vanzelf weer over gegaan.

hoop dat dat bij jullie ook gebeurd.

groetjes danielle

Hoi,

Heather heeft dat ook.  Geeft ze je een kus en krijg je gelijk hardhandig een  behoorlijk heftige rechtse...  Ze bedoelt het niet naar, maar ik laat wel merken dat het niet op prijs gesteld wordt door hard au te roepen en boos naar haar te kijken en haar weer op de grond te zetten. Niet dat het echt werkt hoor, maar hopelijk gaat het ooit over.

Ik vind het in ieder geval wel belangrijk dat ze leert dat het niet mag, dus negeren leek ons niet zo'n goed plan.

Succes, KT

Floris kan ook goed meppen en knijpen. Als hij slaat dan zeg ik eerst: Nee, niet slaan maar aaien. En dan pak ik zijn hand en aai met zijn hand over mijn wang en zeg: aai,aai.
Dit helpt wel. Niet dat hij niet meer slaat maar als ik dan aai, aai zeg, gaat hij tegenwoordig vaak mijn wang aaien.

Terug
Bovenaan