Wie herkent dit of kan me verder helpen??

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik en mijn vriend zitten nu in de 5de ronde en ik heb 20 okt mijn NOD spannend allemaal dus.
Ongeveer 2 dgn na mijn eisprong heb ik wat bruine afscheiding gehad hierover maakte ik me nog niet zo heel veel zorgen. Alleen afgelopen weekend kon ik dus heel moeilijk naar de toilet voor de grote boodschap (sorry).
Maar het alle rare is ik heb sinds gister weer slijmverlies ongeveer hetzelfde wat ik ook heb als ik mijn eisprong. Nu is het minder als tijdens de eisprong maar wat kan dit zijn en of deze symptomen bij een eventuele zwangerschap horen.
Ik heb dit verder tijdens de andere ronden nooit gehad.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.Alvast bedankt.

Groetjes
Debster

Hoi Debbie,

Met een eisprong kun je een beetje bloed verliezen, en de slijmprop kan op een innesteling duiden. Je hebt er alleen niet zo veel zekerheid aan, want het zegt nog niet of het helemaal goed gaat, dat weet je pas op je nod, of met pech na je nod. De seintjes voor een evt. zwangerschap zijn er dus wel, dat geeft alvast hoop!
Ik zal voor je duimen!
groetjes Gwen.

hoi!

ik zou ook zeggen dat het op een eventuele zwangerschap lijkt hoor!
het bloedverlies kan duiden op de eisprong(of innesteling) bij jou denk ik het 1e.

mijn nod is ook 20okt maar voelde me afgelopen week "anders" ik heb een zwaar gevoel in mijn onderbuik,erg moe en gevoelige tepels..
heb gister getest(veeeeels te vroeg) en een licht 2e streepje!
wij testen dit weekend weer om te zien of ie feller word en het hcg dus meer aangemaakt is..
ik hoop voor je dat het een positief verhaal voor je wordt!
en voor ons ook wij hebben afgelopen juni een miskraam gehad van een tweeling was onze 3e ronde destijds!

toy toy!!

Hoi hoi,

@ Gwen: Bedankt voor je berichtje terug. Het is voor mij de eerste keer dat ik deze klachten heb maar ik weet het enige wat ik kan doen is toch wachten en hopen dat ie RD  wegblijven hahaha.

@Estertje: Jij ook bedankt voor je berichtje. Ik hoop ook voor jou vooral na de miskraam dat het dit keer raak is. Ik duim voor je.

Ik laat jullie weten als ik meer weet.

Groetjes Debster

Terug
Bovenaan