wie herkent dit ook ,hoop dat jullie willen reageren

hoi dames.ik wil even wat kwijt.wil zo graag een kind.sinds mijn dochtertje 19 augustus is overleden is mijn kinderwens veel groter geworden.mischien klinkt dat wel raar maar het is zo leeg in me. ik mis haar heel erg.en ik weet ik kan haar niet vervangen. maar ik wil wel graag. een kind. maar mijn cyclus is nog in de war dus het zal wel een poosje duren ,maar ik hoop wel snel.ik hoop dat jullie willen reageren .kusjes van janny

Hoi
Wat ontzettend rot voor je zeg. Tussen mijn eerste en tweede heb ik een miskraam gehad na 12 weken zwangerschap. Net aan het idee gewent en dan is er niets meer. Het verlangen werd, net als wat jij zegt, alleen maar groter en nee je wil je kleintje niet vervangen want het blijft altijd bij je. Maar je hebt een wens en die wil e vervullen. Het is dus absoluut niet raar dat je graag weer zwanger wilt worden. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger wordt en dat je na 9 maanden ee gezonde baby vast houdt ik wens je het beste voor 2006. Dat dit jaar wat bijzonders mag brengen.

Groetjes Chantal

Hoi,

Ik kan het heel goed begrijpen. Ik heb zelf 4 kinderen en 5 miskramen gehad. Iedere keer na een mk was ik volledig gericht op het opnieuw zwanger raken, met hopelijk een goed resultaat. Het is mij gelukt, en ik hoop voor jou dat al je wensen mogen uitkomen!!! Probeer wel rust te vinden, want als je te graag wil, gaat je hoofd in de weg zitten......

liefs lin

Hallo Janny,
ook ik herkan je gevoel gelijk weer zwanger te willen zijn.
Vorig jaar augustus zijn wij ons zoontje Wieger na een zwangerschap van 25 weken verloren. Wat een verdriet, met geen pen te beschrijven. We hebben kraamhulp gehad en voordat zij wegging wist ik o, ik wil zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Later kwam ik tot de conclusie dat het voelde dat ik gefaald had, dat mijn lichaam me in de steek had gelaten, dat ik niet normaal een zwangerschap uit zou kunnen dragen. Net of ik voor mezelf moest bewijzen dat ik het (middels een nieuwe zwangerschap) wel zou kunnen. Gelukkig heb ik in die tijd heel veel en goed met mijn man kunnen praten. Hij had dat niet en kon mij wel tot rust brengen. en dat is goed geweest want je hebt toch ook je tijd nodig om je verlies te verwerken, een nieuwe zwangerschap zal je overleden kindje niet vervangen.
Na ongeveer een half jaar werd ik wat rustiger en hadden wij zo iets van misschien is ons gezin zo wel compleet. Totdat ik in mei (door de pil heen) opnieuw zwanger werd. Heel blij, maar ook angstig.
Nu ben ik 35 weken (heb een complexe zwangerschap) en zo zie je maar dingen worden soms anders geregeld dan je zelf graag wil.l
Mijn advies, luister goed naar je lichaam, probeer veel over je gevoelens te praten en probeer jezelf te zijn. Huil, schreeuw, bid, doe wat jij wil.
En vergeet niet dat je lichaam wel tijd nodig heeft om te ontzwangeren ook al heb je er niets voor terug gekregen.
Soor voor mijn lange verhaal.
Heel veel sterkte toegewenst. Kom   maar vaak hier om je verhaal te vertellen. Altijd is er wel een luisterend oor.
lieve groet,
Anne-Fieke

hoi Janny

ik weet ook precies wat je bedoeld ik  heb op 12 oktober ook mijn dochtertje verloren  
ik was 40 weken zwanger  
ik wil ook zo graag weer  zwanger worden het gevoel is inderdaad nu veel sterker dan toen  
maar helaas  moeten we nog wachten  tot er nog bepaalde onderzoeken afgerond zijn en dat kan nog een maandje of twee duren  

ik wens je verder veel geluk en dat alles goed  met jullie komt  
we hopen maar op een goed vooruitzicht  

veel liesf laura *richelle*  

hallo lieve mama's

Die leegte is heel erg en neit te beschrijven, als je het niet kent. Je bent mama geworden en neimand ziet het aan je, je heb geen kindje om je heen. Leeg in je buik, leeg om je heen, leeg in je hoofd, leeg alles is leeg. De behoefte is dan heel sterk. Ik kan het gevoel met jullie delen 4 jr geleden hebben we onze dochter van 2 dagen oud verloren na een goede zwangerschap van 42 wk. We hebben gelukkig daarna nog 2 kindjes gekregen die wel bij ons mochten blijven. En toch mis ik *Lotte * nog elke dag. Ik hou heeeel veeeel van onze kindjes, maar missen blijft...

Veel suc6 met jullie verdriet en verwerking

Groet bea

halo kan je heel goed berijpen ik ben mijn meisje kyara op 18 noveber verlooren mijn planceta was los gelaaten maar loop steeds met zwangerschap in me hoofd terwijl het nog zo kort geleeden is voor mij hoort er bij denk groetjes jolanda

Terug
Bovenaan