wie herkent dit ook????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik heb even een vraagje. Ik was vroeger altijd heel
regelmatig ongesteld (cyclus van 26 dagen) met veel bloedverlies en
veel buikpijn. Ik ben uiteindelijk de pil gaan slikken (ministat) en
daarmee ging het allemaal veel beter. Nu ben ik 30 jaar en erg gelukkig
met mijn man en we willen graag een kindje. In februari gestopt met de
pil. Eerste cyclus 30 dagen, daarna 26 dagen. Alleen is de menstruatie
anders, minder hevig en bijna pijnloos. Afgelopen cyclus was opeens
weer 30 dagen. Ik ben dit helemaal niet van mezelf gewend!! Ik ben
iedere maand toch wel teleurgesteld, hoewel we pas in ronde 5 zijn,
maar je denkt altijd heel snel zwanger te raken. Ik ben bang dat er
iets niet goed is,omdat mijn cyclus zo anders is dan 10 jaar geleden.
Of ben ik nog aan het ontpillen?? Wie weet raad??

Lucretia

Nou het is al bijna 4maanden, volgens mij moet dat ontpillen nu toch wel goed zijn....
Als je het niet vertouwd moet je gewoon effe een afspraak maken met je huisarts..
Maar ik weet van een vriendin dat zij eerst een jaar moest wachten voor dat ze eindelijk werd doorgestuurd....
Dus wacht het nog effe af , is mischien beter.....

Veel succes in ieder geval, en heb geduld, want je weet he geduld is een schone zaak

liefs Chahida

hoi hoi,

Ik had hetzelfde als jij vroeger alleen met het verschil dat ik soms 2 weken ongi was...daarom ging ik aan de pil, maar verder was ik vrij regelmatig. Nu ben ik sinds eind maart gestopt, 1ste cyclus 25 dagen, 2de 26 dagen en 3de 31 dagen...( bleek ik zwanger te zijn maar is naar 5 weken helaas misgegaan) naarmate je ouder wordt, verandert ook je lichaam mee. soms verlegd je cycli zich en wordt het langer omdat je meer "'vrouw"' wordt lichamelijk gezien. ik denk dat 30 dagen van jou heel mooi is juist. de gyn heeft het liefst cyclus van 29-32 dagen omdat dat makkelijkst is om vanalles na te gaan. hopelijk blijft het voor je zo! Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar mocht je dat wel doen gewoon ff HA bellen.

Veel succes gewenst!! knuffel sweety

Terug
Bovenaan