Wie herkent dit ook?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben nu 3 weken geleden gestopt met de pil. Heb een ei gehad op 7 april. Ben nu al een poos vreselijk chagerijnig. Kan werkelijk niks  hebben. Ik heb 2 kids en de oudste zit nu  in de peuterpuberteit. Volgens mij komt dit door het stoppen van de pil ook al herken ik dit niet van mijn vorige keer. Wie o wie herkent dit en komt dit door de hormonen. O ja zijn er ook meiden die het gevoel hebben dat ze zwanger zijn ook al duurt het nog een   dikke week voordat ze NOD moeten zijn. Kun je zien dat je veel vergeet bij de vorige zwangerschap.

Groet Sharine

hoi sharine! Ik ben eind januari gestopt met de pil na 11 jaar. Ik dacht elke ronde dat er iets was gezien hoe vreemd ik me voelde, allemaal fake-zwangerschapsverschijnselen. Dit doet het ontpillen dus blijkbaar met je lichaam, echt klote! Ik moet nu nog 13 dagen wachten hoe het deze ronde is gelopen, en ga er maar vanuit dat ik weer een ronde verder moet.
succes!

Hoi sharine,

Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil na 13 jaar slikken en ik moet zeggen het valt me nog steeds tegen.. IK heb mijn hormonen nog steeds niet onder controle en heb in ene ook weer last van jeugdpuistjes.. Het echte ontpillen zie ik dus niet zo ik heb wel alles terug wat ik vroeger voor ik de pil slikte had..

Een collegatje op mijn werk wist de volgende dag al dat ze zwanger was.. Het was een gevoel dat ze had.. Ze heeft het ook gelijk verteld en daarna was de test maar een formaliteit.. Er zijn vrouwen die dus voelen wanneer ze zwanger zijn en ook wanneer ze hun eisprong hebben.. Helaas ik ben er niet een van.. Ik moet gokken en blijven hopen..

Grz phoebe

Terug
Bovenaan