wie herkent dit??? Please help me!

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 2.5 week gestopt met de pil omdat wij voor een tweede willen gaan.
Ben al een gelukkige moeder van een zoontje van 1,5.
Maar het wordt weer tijd! hihi
Bij de eerste was het trouwens meteen raak,dus wie weet!!

maar nu mijn vraag!

ik heb sinds twee dagen enorme pijn links onderin mijn buik,zelf als ik ga zitten dan voel ik het,ook als ik moet hoesten enz
Volgens mij zijn het mijn eierstokken.

Nu vanmorgen ging ik naar de toilet en er zat allemaal bruine afscheiding aan mijn wc papier.(misschien innesteling bloeding) of oud bloed!
Ik ben de laatste dagen wel heel erg moe,en heb nergens trek in en ben niet bepaald de vrolijkste thuis maar ja,dit komt toch voor in een latere tijdstip van je zwangerschap?

wie heeft dit ook???
En wat denken jullie wat het is??

hey

ben geen expert maar kan het te maken hebben dat je nog aan het ontpillen bent en dat alles nog een beetje in de war is van binnen.
maar ja wie weet is het een innesteling dat hoop ik danmaar voor je dan hoef je niet elke maand weer in onzekerheid te zitten en anders moet je er even een testje tegen aangooien danheb je zeker heid
 nou succes en hoor wel hoe het afgelopen is.

groetjes denkertje

Hoi Kimmy,

Ik ben gisteren ongi geworden na op 2 sept met de pil gestopt te zijn. Ik was er van overtuigd zwanger te zijn buikpijn, lage rugpijn,plassen (en ik drink zeer weinig) en vol pukkels. Ondanks een negatieve test.

Helaas... gisteren waren ze er dus opeens.

Hoop dat t voor jou beter uitpakt.Ben in ieder gavel blij dat ik nu ongi ben, Had verhalen gelezen van maanden wachten...

Groetjes lucia

he kimmie,

ik denk dat het ook met het ontpillen te maken heb helaas. toen ik in juni met de pil stopte had ik na twee weken ook die enrome pijn, ik dacht aan een eisprong, maar ging toen ook bloeden en was us gewoon ongie geworden na twee weken..

gelukkig is me cyclus daarna redelijk regelmatig geworden.
Ik hoop voor jou dat het weer snel raak is, maar focus je er niet te veel op. deed ik ook en ben al weer 4 maanden verder dus.

xxx bambi

Terug
Bovenaan