wie herkent dit... sophie ontziet haar knietje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

sophie kruipt nogal ruig over de vloer  en ook met tijgeren slaat ze vaak met haar knietjes op de grond....
ze heeft er gewoon soms blauwe knietjes van..,

maar nu ontziet ze gewoon haar ene knietje als ze gaat kruipen, ze doet eerst 2 passen gewoon kruipen maar  vervolgens ontziet ze haar knietje en houdt deze gestrekt en gaat dan verder kruipen met gestrekt knietje.

ik heb al gekeken en ze kan er gewoon op staan en ze doet er ook gewoon pasjes mee als we haar laten lopen aan mijn handen...

ze zijn nu ook weer blauw, dus ws heeft ze er last van...

wie herkent dit en wie weet wat je aan die blauwe knietjes kan doen...

liefs tobi

ws bel ik vanmiddag even de ha op

die knietjes herken ik niet, maar Kian deed dat met z'n voetje. Hij zette altijd af met z'n rechter voet. Daar kwam toen een blaar op en ineens deed dat zeer. Toen ging hij z'n linker voet gebruiken, tot daar ook een blaar op kwam. Nu doet ie het netjes om en om.
Ik zou het even aankijken een paar dagen en anders inderdaad even naar laten kijken.
Liefs Nelleke

Ik herken het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat als je een blauwe plek op je knie hebt het dan erg pijnlijk is om te kruipen. En als je wel wilt kruipen, dan maar zonder die knie te belasten.
Ik zou er zalf op smeren. De stoten en vallen zalf van VSM, er schijnt ook een kindervariant te zijn, maar ik weet zo niet hoe die heet. Het herstellen gaat sneller met die zalf.
En steeds een dikke kus op de knie natuurlijk!

Beterschap!
Ellen mv Julian

Hoi,

Jamie kruipt ook als een idioot en af en toe zie ik hem dat ook doen. Eerst een paar pasjes goed en dan verder op 1 knietje. Ik denk dat hij dan een beetje beurs is ofzo. De volgende kan er dan ook helemaal niks meer aan de hand zijn.

Ik dacht eerst ook van wat doet hij nou. Maar hij heeft er volgens mij ook echt geen last van.

Gr. natasja mv Jamie

Hoi,
Mijn dochter doet dit ook sinds een paar weken. Volgens mij is het gewoon een manier van spelen en ontwikkelen. Soms kruipt ze met een sneltreinvaart door de kamer op 2 knieen, dan op handen en voeten met haar billen in de lucht en dan met 1 knie en 1 gestrekt been. Allemaal even gemakkelijk. En ze doet het ook wanneer haar knieen niet beurs zijn. (het is trouwens volgens mij wel altijd hetzelfde been wat ze strekt). Ze maken op deze manier toch hun spieren sterker voor het echte werk.....LOPEN!!
Oh ik kan niet wachten. Van de week zette ze haar eerste voorzichtige piepkleine stapjes los in mijn richting. Ze keek er een beetje verbaasd bij...zo van he wat doe ik nu...dat kan ik helemaal nog niet. Sindsdien natuurlijk ook niet meer gedaan he. Trots dat ik was.
Maar goed, ik dwaal af....ik denk dus dat het een manier van spelen/ontwikkelen is. Ze halen soms rare fratsen uit die kids. Als je kindje er geen last van heeft, kan het geen kwaad denk ik.
Groetjes Amber mv Britt.

oja,
Wat betreft die blauwe knieen.....van die kniebeschermers die die straatwerkers dragen zou dat iets zijn...  (grapje!)

ahhh, klinkt logisch, dat ze niet op een blauw knietje wilt leunen maar voor de zekerheid zou ik toch langs de ha gaan... Ben je al geweest? En?

Terug
Bovenaan