wie herkent dit?

Ik heb rond de viertiende mijn ovulatie gehad, en heb nu een beetje een drukkend zeurend gevoel in mijn onderbuik? Wat kan dit zijn? mijn NOD is 30 juni.
kan dit al iets te maken hebben met een innesteling of ongesteldheid?
 
ik heb 12juni mijn eisprong gehad,en heb ook steeds last van een drukkend en inderdaad zeurend gevoel.mijn nod is 25juni.en ik hoop zo voor ons beide dat dit een goed teken is. liefs chantal
 
Ik hoop voor jullie ook dat het een goed teken is maar hou er wel rekening mee dat je nu van alles voelt. Je lichaam kan je gewoon verschrikkelijk voor de gek houden!

Maar eh ik duim met jullie mee.

Greets Tika
 
hoi hoi ik,heb dat ook sinds eigelijk me vriend en ik gekust hebben,mijn nod is 26 juni,maar net wat tika zegt,het kan van alles zijn,maar duimen maar gr manuela
 
Ik heb precies hetzelfde. Ik verwacht dat ik rond 28 juni mijn NOD heb. We lopen dus gelijk op.. Spannend he! Voor mijn gevoel is er nog niets om te voelen, maar toch is er iets met mijn buik aan de hand.. Ik heb echt het idee dat ik meteen zwanger zou zijn. WISHFULL THINKING misschien. Laten we elkaar op de hoogte houden.. Groet, Babske
 
Gelukkig dames dat ik niet de enige ben, jeetje ik heb de hele dag al zo`n maf gevoel met steken in mijn buik, echt zeurend, het is ook niet echt ongesteldheid pijn, maar gewoon vervelend.
Ik hoop het voor ons allemaal liefs Anne
ps. hoelang zijn jullie al bezig? ik vanaf eind december, dus het mag wel een keer.

 
Terug
Bovenaan