Wie herkent dit

Mensen die het van de daken schreeuwen dat ze zwanger willen worden, hun ouders al inlichten dat ze het gaan proberen, worden ook nog zwanger tussen 0 en 3 maanden. En zij waren zelfs nét gestopt met de pil. Ik slik al een paar jaar de pil niet meer ook met het idee 'als ik zwanger wil worden hoeven die stoffen niet eerst uit mijn lichaam te gaan' en lukt het niet in zo'n korte tijd. Bovendien vertellen wij het NIEMAND dat we bezig zijn. Zucht!

Hoi
Ja ik ken dat. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben voor die mensen dat het zo vlot gaat. Ik gun niemand de lange onzekere periode waar wij nu in zitten.
Ik kan helaas niet uit je verhaal opmaken hoelang jullie nu bezig zijn.
Wij zijn nu al 1 1/2 jaar bezig.
Goetjes Lill.

hoi hoi,wat vervelend he,ik ben dan nog niet zo lang als jou bezig ,maar het is heel frustrerend!kan me helemaal indenken,ik zie altijd zwangeren lopen,en dan ben ik stik jaloers!maar laat je niet ontmoedigen,jou tijd komt ook nog wel veel sucses gr manuela

hoi anoniem, wij zitten nu in ronde 9 en sinds 2 maanden weet iedereen het wel zo'n beetje,ook bij de gynaecoloog want zeer w.s zal het niet zo makkelijk gaan.ik begrijp je wel hoor;om je heen wordt iedereen maar ff zwanger,zomaar.. soms niet eens gewenst of gepland en wij doen al die moeite...
maar als het voor ons zover is,hebben wij pas echt een wonder!! en die tijd komt hoor!
succes!

Hallo,
Ik snap je wel....wij hebben het ook verteld aan onze ouders en vrienden....alleen voor ons is het niet meteen dikke pret. wij gaan nu de vierde maand in. Toch hoop ik dat het deze maand raak is. Ik wilde nooit kinderen maar ja die biologisch klok hoorde ik ineens tikken....heel vreemd moet ik wel toegeven! Misschien zijn jullie al heel lang bezig en is het daarom zo frustrerend. Mede omdat wij het onze ouders wel hebben verteld heb ik het idee dat de spanning minder is. Ik kan er gewoon met hun over praten en dat i wel fijn. Hun ervaringen aanhoren. Zij hebben die in ieder geval wel. Wel moet ik zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil ik nog geen normale periode heb gehad! Dat zal er allemaal wel bij horen denk ik zo. Ik wens je veel sterkte toe en misschien is het een tip....praat er met je ouders of misschien goeie vriendinnen over dat kan opluchten. En ze leven ook met je mee als het weer eens niet raak is! Groeten.

Hoi hoi, inderdaad frustrerend, weet er alles van. Wij zijn al bijna een jaar bezig, en het wil maar niet lukken. Soms heb ik wel eens het idee dat het nooit gaat lukken. Maar ja, we geven de moed niet op! Wij hebben het aan niemand verteld. Is ergens wel moeilijk, maar ook wel weer prettig. "ons geheimpje"

Succes verder nog, en ik leef met je mee. Groetjes!

Hoi anoniem,

Wij hebben het pas verteld aan onze ouders dat we zwanger willen worden. Na 9 maanden gestopt te zijn met de pil, zonder resultaat. Ben vorige week voor het eerst naar de gynaecoloog geweest en we moeten terug komen voor verder onderzoek. Snap best dat je baalt, iedereen lijkt dan inderdaad opeens (en vanzelf) zwanger. Toch kan het wel helpen als je het vertelt, want dan kun je je frustraties kwijt. Ik had ook gehoopt dat het sneller zou gaan. Dacht ik ben hardstikke jong dus ben vast zo zwanger. Nou, ik ben nog maar 1 keer uit mijzelf ongesteld geweest. Laat staan dat ik nu zwanger kan worden zonder eisprong! Maar kop op en succes!!!

Liefs Jackje

Terug
Bovenaan