wie herkent dit?

Hallo allemaal,

Nog steeds niet ongi, had dit al bijna 2 weken geleden moeten worden. Maar de test was vorige week negatief. Wel is mijn temperatuur hoger dan normaal, en rommelt het in mijn buik. Ook doet mijn rug zeer. Het is erg raar, maar dit krijg ik met vlagen. Ik vind het zo raar dat ik nog niet ongi ben geworden.
De laatste dagen heb ik steeds een hongergevoel, terwijl ik genoeg gegeten heb.Ook heb ik een wat branderig gevoel bij het plassen. Heeft iemand dit ook weleens gehad??? Zou ik toch nog een keer moeten testen?? Ik durf dit niet zo goed, het zal wel weer op een teleurstelling uitlopen....

Liefs Mireille

Hoi Mireille,

Ik kan niet uit eigen ervaring praten, maar als ik het zo lees dan zou ik echt nog een keer gaan testen. Er zijn genoeg meiden bij wie de eerste keer testen ook negatief was, en de volgende positief. En als ik zie welke verschijnselen je allemaal hebt...
Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet, maar bedenk maar zo..nu zit je in enorme twijfel, dat raak je niet kwijt. Mocht een tweede test nog negatief zijn dan weet je waar je aan toe bent, en valt ie positief uit dan kun je genieten!!

Veel sterkte bij welke keuze je dan ook maakt.

Liefs Marianne

Hi Mireille,

via www.L10.nl kun je heel goedkope zwangereschapstesten kopen die ook nog eens gevoeliger zijn dan de normale zwangerschapstesten in de winkel.
Je hebt ze binnen twee dagen in huis als je het geld via internet overmaakt.

proberen dus!!

Hoi Mireille,

Ikken dat gevoel, Ik ben al 22 dagen overtijd en heb al 3 negatieve zwangerschapstesten. Heb mijn temp niet bijgehouden, heb geen gerommel in mijn buik, maar heb wel steken soms in mijn buik, meestal heb ik die ook tegen mijn ongi, maar ik wordt het maar niet. En dat hongergevoel heb ik ook, mijn eten is precies sneller verteerd dan normaal en na 2 uur heb ik alterug honger.
Ik durf ook niet meer te testen, weeral een teleurstelling en weer geld verspild.
Ik hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt.

Liefs,
Bea

Terug
Bovenaan