Wie herkent dit?

Hoi hoi allemaal,

Ik ben getrouwd met een zeeman en hij is maar 4 maanden per jaar thuis.2 maanden weg en 1 maand thuis.(soms maar 3 weken)wij hebben ons er al op ingesteld dat het bij ons erg lang kan gaan duren voordat ik zwanger kan raken.Zijn er nog meer meiden die hun man/vriend niet vaak zien door hun werk?En hebben jullie misschien tips voor ons zonder dat het een gevoel van verplicht klussen wordt?We zijn nog niet begonnen.Ben wel al bijna 2 maanden gestopt met de pil maar mijn man moet nog thuis komen dus dan kunnen we flink aan de klus.Ik hoop dat iemand is dit herkent.
Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd en voor de andere hoop ik dat het heel gauw lukt.

Liefs Natasja

moeilijk hoor!
ik zou als ik jou was het eerst gewoon proberen omdat je cyclus vaak even op gang moet komen.zodra die regelmatig is weet je ook je eisprong(kun je uitrekenen) en als hij dan toch steeds op de verkeerde momenten thuis is zou je het zelf in kunnen spuiten,mits de het nog houdbaar is natuurlijk.(weet niet hoelang dat is maar niet al te lang) werkt dit allemaal niet dan zou ik eens met de ha overleggen er zijn genoeg(rdelijk normale) methodes om dan toch zwanger te worden van je man,terwijl hij er niet is. en mischien is het wel zo in een keer raak tijdens een vakantie of als hij er is!
succes!

Ga even na vragen in het ziekenhuis ofdat er een behandeling is voor dit soort dingen ,ja je kunt het nu niet eenmaal afstemmen omdat hij niet thuis is ,je cyclus gaat gewoonn door,Ik heb wel zoiets gelijks gelezen dat dat stel in aanmerking kwam voor een behandeling in het ziekenhuis ,weet het niet zeker hoe het heet maar ze brachten bij haar sperma in op het moment van haar vruchtbare dagen omdat hij ook bijna nooit thuis is,groetjen en succes
monique

Mijn vriend is over een jaar gezien een half jaar aan het werk in het buitenland.Wij willen ook graag kinderen,maar blijven op een spontane manier klussen.Dan duurt het wel wat langer,maar op comando is niks voor ons.Soms ben ik twee keer ongesteldheid als hij thuis is en dan baal ik wel.Heel veel succes.

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.Ik denk dat we het eerst maar eens gewoon moeten proberen en als het binnen een jaar(lees:4 maanden)niet lukt dan kunnen we het altijd bij het ziekenhuis proberen,misschien dat het dan wel lukt.Maarre.......Laat hem eerst maar lekker thuis komen.Bedankt voor de tips.

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan