Wie herkent dit?

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nog niet eerder wat geschreven.
Afgelopen donderdag had ik mijn NOD (29-7) en sinds anderhalve week daarvoor had ik al last van een lage rugpijn, gevoelige borsten en het gevoel dat ik ongesteld ging worden en af en toe misselijk, veel plassen en geborrel in mijn buik. Zijn allemaal ongesteldheidsverschijnselen, maar ik heb dit nooit zo ruim van te voren en zeker niet continu.
Mijn temp ligt rond de eisprong rond de 36.8/36.9 (daarvoor 36.5), maar de dag voor mijn NOD steeg die naar 37.1/37.2. Maandag 2 augustus was ik nog niet ongesteld (ik ben nooit overtijd) en heb ik een negatieve test gedaan. Mijn temp was nog steeds hoog. Gisteren werd ik alsnog ongesteld en zakte mijn temp naar 36.6.
Wie herkent dit en weet wat dit is?

Hoi Caro32.

Ik heb daar ook een tijdje last van gehad.
Ik ben altijd netjes optijd orgi geweest, maar de laatste keer was ik 5 dagen overtijd en de test was negatief.
Na mijn orgi zijn we weer flink gaan klussen en op de helft van mijn cyclus (dus dag 14) heb ik een paar dagen dezelfde verschijnselen gehad die jij beschreef.
Vandaag is mijn nod dag (spannend!!) en heb nog geen orgi..dus ik weet niet wat deze verschijnselen voor mij inhouden.
Ik zou je dus niet kunnen vertellen wat het inhoud maar wel dat al die nare klachten niet geweldig zijn.
groetjes Oby

Hoi Caro,

Ik had dat in nov en dec ook en denk dat ik een hele prille zwangerschap had ,wat toen helaas niet doorzette, het hangt van zo verschrikkelijk veel factoren af,of de zwangerschap succesvol verloopt, het ging denk ik bij de innesteling,na de reis door de eileider,al mis.

liefs jeanette

Terug
Bovenaan