Wie herkent dit

A

Anoniem

Guest
Ik heb nu al sinds een week een hele lichte bruine afscheiding, heel minimaal. Ik moet 24 augustus pas ongi worden. Verder heb ik en raar ongi gevoel in mijn onderbuik. Kan die bruine afscheiding een innesteling zijn of moet ik weer ongi worden. Mijn lichaam is echt met me aan het dollen. Ik zit in ronde acht, dus we hopen dat het een keer lukt.

Liefs Anne

Hoi Anne,

Heel herkenbaar..ik heb wo mijn nod..en 8 dagen na mijn eisprong heb ik last gehad van bruine afscheiding (nog nooit gehad) maar weet niet of dit te maken kan hebben met eventuele innesteling!! Ik hoop het wel voor ons!!!

Succes, liefs, moi xxx

Hoi Anne,

Helaas... een innestelingsbloeding moet altijd helder rood bloed zijn.

Toch hoop ik natuurlijk voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn!

Hoi anoniem,

Innestelingsbloed hoeft niet perse helder te zijn hoor !
Kan ook bruin zijn.

liefs niempie

Ik heb bij mijn eerste 4 dagen bruin verlies gehad en was hartstikke zwanger en ze is nu alweer 3 jaar!!! Ik heb nu ook sinds vrijdag minimaal bloedverlies gehad maar denk dat ik gewoon ongi moet worden zou wel te vroeg zijn dit keer.

Succes
Lotte

Ik wacht rustig af, het is heel licht bruin en een heel klein beetje en het duurt al een week, het zet niet door. Ik ken dit niet in de 8 maanden dat ik gestopt ben met de pil, maar goed misschien is mijn lichaam een beetje van slag.
We will see.
Thanxxx voor de reacties

xxx

Hoi, ikzelf heb dat altijd, licht bruine afscheiding net voor ik ongi wordt..en helaas heeft bij mij de ongi steeds weer doorgezet. Maar je wordt inderdaad gek gemaakt door je lichaam, je let op elk symptoompje..

Terug
Bovenaan